Felix'e sarıldım oda ellerini belime yerleştirdi.
"Şey Felix ben kahve alıp senin üstüne yazdırdım."
"Sorun değil bebeğim."
Kafa salladım Felix yerine oturup beni kucağına çekti o evraklara bakarken bende onunla beraber bakıyordum.
Felix okuyup ya onaylıyor ya da reddediyordu fakat ben bu evraklardan hiç bir şey anlamıyorum.
2 hafta sonra Felix ile evli olacağım ve bu çok heyecan verici bir şey yani evlenme teklifi almadım hayatımda hiç ve bu ilk, duygularım çok baskın.
Felix'e doğru dönüp kucağına oturdum Felix'in elleri belimi buldu hemen omzuna kafamı koydum.
"Felix?"
"Hm?"
"Balayına nereye gidicez?"
"Türkiye'ye bebeğim."
"Ow süper neresine?"
"Pamukkale."
"Ah duydum çok güzel bir yer diyorlar."
"Bunu balayımızda göreceğiz bebeğim."
"Hmhm."
(..)
Felix beni sarsıyordu gözlerimi açtım. "Noluyor ya?"
"Bebeğim hadi gidiyoruz."
"Nereye Türkiye'ye mi?"
"He aynen Hyunjin hatta şuan uzaktayiz bak."
Hemen etrafıma baktım yarı açık gözlerimle "E hani ofisteyiz?" Felix bıkkınlık ile nefes verdi.
"Bebeğim eve gitmemiz gerek hadi ayıl artık."
Yüzümü sıvazladım ve Felix'in kucağından kalktım paytak paytak yürümeye başladım. Felix belimden tutu ve bana yön vermeye başladı.
Arabaya bindik benim gözler yine gitmeye başladı kafamı cama yasladım yine gittim.
(..)
Gece yarısı saat 4'te uyandım kocamın kollarının arasında uyumuşum baya fakat tek sorun bir daha nasıl uyuyacağım,
Felix'in kollarından kurtuldum ve banyoya gittim elimi yüzümü yıkadım banyodan çıktım.
Aşağı inip mutfağa gittim dolaptan bardak çıkarıp su doldurdum tam su içerken duvarda ki örümcek ile bakıştım.
Elimde ki bardak yeri boyladi, boğazımda ki seste disari boyladi "AĞAĞAH ÖRÜMCEK!"
Koruma geldi hemen. "Efendim sakin olun.""Nasıl sakin olayım he! Al şunu şuradan!"
Koruma hemen emrime uyup örümceği öldürdü daha sonra bı adet gözlerini ovarak içeri giren Felix geldi."Bebeğim yine ne oldu?"
"Felix! Şu örümcekler salmadı beni!!" Felix göz devirdi ve koruma ya döndü "git asistanıma söyle yeni ev ayarlasın yarına kadar."
"Peki efendim." Koruma 2 saniye içerisinde gözden kayboldu.
Felix geldi beni kollarına sardı "bebeğim artık korkma bak yeni eve çıkacağız."
Kafamı salladım beni kucağına aldı bende hemen kollarımı boynuna sardım.Yatağa gittik ve beni yavaşça yatağa bırakıp yanıma yattı daha sonra ise kollarının arasına tekrar aldı.
(..)
-2 hafta sonra-
Yarın düğün günümüz bu 2 hafta içerisinde ne mi oldu, Felix ile ayrı eve çıktık tam tamına 3 katlı bir ev! Neden bu kadar büyük olduğunu sorduğumda ise 6 tane çocuğumuza yetebilsin diyeymis.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
village love ✦ //HYUNLİX
Science FictionSEMELİX ⋱ Hyunjin sınıf arkadaşı ile aynı köylü olduğunu öğreniyor üstelik en sevdiği ninesinin torunu olduğunu.. Ya da o öyle sanıyor.. Daddyking