1.6

231 20 15
                                    

Uyandığımda gece yarısıydı Felix'in kollarında rahat uyumuşum oda uyuya kalmış doğruldum ve etrafa baktım her yer sessiz ve sakindi.

Yataktan kalktım sanırım Felix baloyu iptal etmişti çünkü gitmedik veya o kendi gitti.
Ondan hoşlanmaya başladım fakat onu sinirlendirirsem ne yapacağını bilmiyorum..

Korkuyorum ama seviyorum ama sanırım korku daha çok üstün ikilemede kaldım Tanrım! Çilleri mükemmel ve yumuşacık saçları..

Küsersek naparım, bilmiyorum ama o beni bırakmaz. (kesin)

Üstünü örttüm yanağına öpücük kondurdum ve odadan çıkıp mutfağa indim su içtim hala örümcek çıkar diye korkuyorum ama sorun değil Felix burada.

Suyu bitirdikten sonra geri yukarı çıktım Felix'in yanına uzandım kollarımı ona sarıp çillerini saymaya başladım.

"1..2..3..4.. çok fazla, yıldızlara benziyor.." kısık sesle konuşuyordum uyanmasın diye.
"Aa kalpli varr.." oraya öpücük kondurdum.
"Bu kalpli olan benim olsunn.."

"Olsun." Felix konuşunca şaşırdım gözlerini açtı. "Uyumuyormuydun." Bana derince bakıp cevap verdi. "Uyuyordum fakat o narin sesin beni uyandırdı."  Gülümseyip özür diledim oda gülümseyip dudağıma öpücük kondurdu.

"Felix beni bırakma olur mu? Sürekli yanımda dur." Felix çok tatlı bir gülümseme sunup saçlarımı okşamaya başladı. "Ah bebeğim sence ay güneşsiz parlar mı hm?" Başımı eğip gülümsedim.

"Haklısın Lixie ama ya güneş ışık vermeyi bırakırsa?.." yanağımı öptü ve konuştu "o zaman ayın ne anlamı kalır bebeğim?"

"Çok özlü konuşuyorsun ve beni utandiriyorsun." Elimi tutup üstüne öpücük bıraktı "bunları düşündürecek bir şey mi yaptım bebeğim?"

"Ah hayır sadece merak ettim.." şirin bir gülümseme sundum ona. "Anladım tatlım fakat şimdi uyumalısın yoksa yarın ışığın daha negatif çıkar, ve ay mutsuz olur. Enerji toplamalısın."

Gülümsedim "sen aysın ve çillerinde yıldız Lix~" yanağıma öpücük kondurdu "parlaması da senin sayende tatlı bebeğim." Duygulandım ve gözlerimi kapattım uykuya doğru yol tuttum.

(..)

Sabah (öğlen) oldu uyandım ve yanımda Lix yoktu kalktım elimi yüzümü yıkadım aşağı indim lix işe gitti sanırım içerde de yoktu.

Korumanın yanına gittim "Şey Felix işe mi gitti?" Koruma bana baktı "evet efendim bir sorun mu var?"

"Ah şey yok onunla konuşmak istiyorum."
Koruma telefonunu çıkarttı Felix'i aradı bir kaç saniye sonra açtı. "Felix bey, Hyunjin bey istiyor."

Koruma telefonu bana verdi

"Lixiee~"

"Bebeğim bir sorun mu var?"

"Ne zaman geliceksin??"

"Akşam gelicem bebeğim."

"Bahçeye çıkıp oynayabilir miyim??"

"Korumalar yanında olursa evet bebeğim."

"Teşekkür ederim Lixiee~~ kolay gelsin sanaa."

"Sağol bebeğim kendine iyi bak."

"Sende."

Kapatıp korumaya geri verdim. Bahceye çıktım ve çiceklere baktım çok şekerler hepsini suluyacağım. Bahçede ki şu borusunu çektim ve açtım hepsini sulamaya başladım.

Daha sonra hepsine böcek ilacı sıktım. Yoruldugum için biraz papatya topladım ve yere oturup papatyadan taç yapamaya başladım.

1 tane yaptıktan sonra 2. Olana geçtim onunda bitirdikten sonra içeri gidip şeffaf ince küçük bir tül aldım ve geri bahçeye çıkıp taclarin arkasında tülden bağladım.

 Olana geçtim onunda bitirdikten sonra içeri gidip şeffaf ince küçük bir tül aldım ve geri bahçeye çıkıp taclarin arkasında tülden bağladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Saçıma taktım ve diğer tacı alıp içeri geçtim odama çıktım bunu Felix'e vericeğim. Yakında oda gelir.

Kirlendigim için tacı diğerinin yanına koyup banyo olmaya girdim ve banyo oldup çıktım daha sonra kıyafetlerimi giyindim. Saçlarımı kuruttum tacı geri taktım.

Aşağı inip koltuğa oturdum Felix'i beklemeye başladım 1.30 saat sonra geldi kapıya koştum hemen.

"LİX~~" Boynuna atladım biraz sarsıldı ama hemen toparladı. "Bebeğim~" elini tuttum ve odaya çıkartmaya başladım. "Noldu tatlım ne bu acele?"

Odaya çıkarttım "gözlerini kapat~" gözlerini kapattı hemen tacı alıp yanına gittim ve tacı taktım. "Açabilirsinn." Açtı ve aynaya baktı kocaman gülümsedi. "Tatlım bu çok güzel olmuş. Sen mi yaptın?"

Kafa salladım gelip bana kocaman sarıldı. "Ellerine sağlık bebeğim." Bende gülümseyip "ne demek lixiee." Çok güzel vakit geçirdik ve yatağa gittik.

"Seni yarın gezdirecegim hazır ol tatlım." Başımı salladım ve kollarına girdim "iyi geceler bebeğim."

"İyi geceler lixie.."

Bir süre sonra uyudum.

_____________

Çok romantik bir bölümle
geldim bebeisler
Duydum ki favori yazarinizmisim🤭
Öpüldünüz
Byy🌟

village love ✦   //HYUNLİX Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin