Parents- Özel Bölüm

620 62 38
                                    

Genç adamın saçları yastığın üzerine dağılmıştı,derin nefesler alarak uyumaya devam ediyordu.Perdeden süzen ay ışığı,uzun parmağındaki altın yüzüğü bulmuş ve parlamasına sebep olmuştu.

Mavi gözleri birden aralanmış,bakışları bu loş ışıkta bile parlayan yüzüğü bulmuştu.Birden düşündü,bunca karanlığın arasında parıldayan tek şeyin Lisa ile ilgili olmasını olağan bulmuştu.Hayatındaki tek parıltı genç kadına aitti ancak ona ait olan her şey unutulmaya yüz tutmuştu.

Önce Megumi ve Tsumiki sessizliğe gömülmüştü.Genç kadından hiç bahsetmemeye başlamışlar,evin etrafındaki tüm eşyalarını kaldırmışlardı.Tsumiki yaşanan kaza hakkında konuşmamıştı ama bir süre sonra haraketleri,konuşma tarzı Lisa'ya benzemeye başlamıştı.İyi niyetini bozmadan kardeşine ettiği alaylar ama bir yandan onu koruma çabasını Lisa ise özleştiriyordu.

Daha sonra kulaklarında yankılanan kahkahası silinmişti Satoru'nun anılarından.Her ne kadar zorlasa da bir türlü onun gülüşlerini aklına getiremiyor, o anıları tekrar yaşayamıyordu.O kısa anlar gittikçe silikleşmişti ve büyük bir güçle Satoru'nun hafızasından silinmişti.

Zaten Lisa hayatı boyunca çok kahkaha atmamış olsa da en zorlu zamanlarında güven verici bir şekilde Satoru'ya döner,ona sımsıcak bir gülümseme bahşederdi.Dudaklarının kıvrılışı Satoru'nun kalbine bir sıcaklık yayardı.Onun merhameti altında güvenle elini tutmak,Satoru kadar güçlü bir adamın o büyük egosunu kırmasına yardımcı olmuştu.Lisa'nın yanında iken yeryüzünden göklere kadar uzanan o büyük kibri yerle yeksan olurdu.Onun yanında bambaşka biri olmuş ancak kırılan bu kibri onu zayıflatmamıştı.Lisa elini her tutuşunda Satoru'nun gözleri daha net bir şekilde önünü görmesini sağlamış,büyük kararlar verirken ikileme düşmesini engellemişti.Gojo Satoru dünya üzerindeki en güçlü adam olarak anılıp başını öne iç eğmese de, kapalı kapılar ardında karısının önünde dizlerinin üstüne çökmüş,yaptıkları için ondan af dilemişti.Başlarda Lisa'nın babasına yaptıklarını savunsa da daha sonrasında bir babayı evladından ayırmanın ne demek olduğunu,baba olacağı öğrendiği gün farketmişti.

Dizlerinin üzerinde karısından af dilerken Lisa'nın elleri onun yüzünün iki yanını bulmuş,başını ona doğru kaldırmıştı.Genç kadının yüzünde,sevdiği adamdan sakınmadığı o gülüşü mevcuttu.Onu uzun zaman önce affettiğini söylemiş,tüm bunları arkalarında bırakmalarını ifade etmişti.Lisa elbette Satoru'nun yaptıklarını unutmuyordu ama kalbini tüm bu genç adama teslim etmişken Satoru'nun gençken yaptığı hataları tekrarlayarak ondan intikam alma derdi yoktu.Artık tam anlamıyla bir aile olmuşlardı,Satoru onun için belli belirsiz bir kişi değildi.Elleri birbirlerine çarparken Lisa dudaklarını onun elinin üzerine bastırmış,Satoru'nun yaşananlar için üzülmemesi gerektiğini tembihlemişti.

Late Night // Gojo SatoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin