Düello

48 3 28
                                    

Rena bir ara ilk defa ciddi durmuyordu ama garip bir şekilde, yani ne gülüyordu ne de yüzü asıktı. Ama bu da bir gelişme sonuçta...

Rena'nın Gözünden...

Her zamanki gibi klasik bir sabahtı, artık herkes istediği zaman kahvaltı yapıyordu. Bu sabah herkes kahvaltısını yaptıktan sonra her zaman ki gibi büyük salona geçmiş oturuyordu. Ben de günlük antrenman duyurusunu yapmak için Exa ve Dan ile büyük salona doğru ilerlemeye başladık.

"Gerçekten birine bu kadar çabuk nasıl güvendin hala anlamıyorum Rena."(Exa)

"Exa, onları kendilerini tanıdıklarından daha fazla tanıyoruz. Sam bize ön yargılı bir şekilde yaklaşmıyor aksine bizi daha yakından tanımak istiyor."(LR)

"Hani hemen böyle samimi davranmayacaktık, bunu söyleyen sendin."(E)

"Birimiz o kuralı çoktan çiğnedi zaten ne fark eder?"(LR)

"Hey! Ben size söylemiştim. Kendi benliğimi hatırlamadan yıllarımı geçirdim ve artık başka biriymiş gibi davranmak istemiyorum tamam mı?"(Dan)

"Özür dilerim Dan, sadece Exa'ya onlara güvenmenin bir sorun olmadığını anlatmaya çalışıyorum."(LR)

"Sorun değil, ayrıca Rena'ya katılıyorum, onlar gayet iyi insanlar sadece senin gibi tanımadıkları kişilere ön yargı ve güvensizlikle yaklaşıyorlar. Ayrıca sen de onlar gibisin, bir insanın çocuğusun onlara en çok güvenen kişi sen olmalısın."(D)

"Sorun da o zaten, onlar insan ve insanlara güven olmaz. İnsanlar ile çok zaman geçirdim, onlar sadece kendi çıkarları ya da mutluluğu için herkese yalan söylerler."(E)

"Ama onlar kahraman, insanların güvenliği için canlarını riske atıyorlar, tıpkı bizim gibi. Neyse bu konuyu kapatalım ve işimize odaklanalım"(LR)

Yüzüme her zaman ki ciddiyetimi yerleştirdim ve büyük kapıyı açtım.

"Herkes buraya bakabilir mi, teşekkürler. Bugün antrenmanlarımız düello gibi olacak, herkesin antrenman yapacağı kişi belli. Mesela Peter Quill ve Strange siz ikiniz, Thor ve Carol siz ikiniz, Mantis ve Exa siz ikiniz, Bucky ve ben ikimiz gibi. Bunları özel olarak ayarlamadım, herkes kura ile eşleşti. Ayrıca Dan'in şu an size dağıttığı bileklileri takıp istediğiniz her şeye ulaşabilirsiniz bu sayede düello partnerleriniz, Savaş Evi kat planı, günde kaç saat antrenman yapmanız gerektiği ve ne kadar geliştiğiniz vb. şeyleri görebilirsiniz. On dakika sonra herkes kendisi için belirlenen antrenman odalarına gitsin, iyi çalışmalar."(LR)

Duyuruyu yaptıktan sonra odama çıktım. ilk önce üzerime spor kıyafetlerimi giydim, su şişemi doldurdum ve son olarak kontrol bandımı yeniledim. Kontrol bandı, dünyadaki değişikliklere uyum sağlamamda yardımcı oluyor, mesela nefes almak gibi. Ay'daki oksijen miktarı ve Dünya'daki oksijen miktarı farklı olduğu için nefes almam zorlaşıyor, bunu engellemek için de kontrol bantları takıyoruz. etikete benzeyen bu bantları ensemize yapıştırıyor ve uyum salamak istediğimiz ortamı ayarlıyoruz.

her şeyimi hazırlayıp aşağıya indim ve odaya doğru yürümeye başladım, yürürken Morgan ile karşılaştım ve ona tek gözümü kırpıp yürümeye devam ettim. Odaya girdiğimde hazırlanmış beni bekleyen Bucky'yi gördüm ve ciddi bir ifadeyle yanına gittim.

"Hazır mısın Çavuş Barnes?"(LR)

"Çavuş biraz eskide kaldı, bir yetmiş yıl falan. İstersen alternatif olarak White Wolf var?"(Bucky)

"Peki bana fark etmez, White Wolf. Hazır mısın?"(LR) 

"Evet ben hazırım, ya sen?"(B)

"Hazırım istersen başlayalım."(LR)

Ay'ın Kayıp GücüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin