Etraftaki bazı eşyalar yok oldu ve Thor ve Rena'nın etrafı boşaldığı için Rena bir adım ileri atıp "göster hünerlerini" dediRena donuk bakışlarıyla Thor'un yüzüne bakıyordu. Thor ilk hamleyi yaptı ve Rena' ya yumruk atmaya çalıştı. Rena hemen ondan kaçındı ve eğilerek sağ ayağı ile Thor'un ayak bileğine hızlı bir şekilde vurarak onun tökezlemesine sebep oldu. Bir iki adım geri tökezleyen Thor'un bu savunmasızlığını gören Rena, hemen onun karnına bir tekme attı ve Thor'un 2 veya 2.5 metre geri savurdu. Bütün ekip şaşkınlıkla ikisine baktı. En sonunda Thor yerden destek alarak kalkarken Rena, arkasını dönüp bir sandalyenin yanına doğru ilerliyordu ta ki Thor'un ona laf atmasına kadar.
" Sadece eğitimi iki hareketten ibaret olan küçük bir kızsın, senle dövüşseydim ağır yaralanırdın ufaklık."
Dan " Eyvah!" dedi gözlerini patlatmış bir şekilde Rena'ya bakıyordu. Rena bir hışımla elinden mor bir sis çıkardı ve Thor'u duvara yapıştırdı, gözleri sinirden kocaman açılmış ve parlıyordu.
" Bir defa daha söylemeye cüret edersen seni yumruklarımla öldürürüm! "
Bruce hemen ayaklanıp kız tarafından küçük bir saldırıya uğrayan arkadaşının yanına gitti ve ona iyi olup olmadığını sorarken, bir yandan da arkadaşına elini uzatıp onu yerden kaldırmaya çalışıyordu.
Kız Thor'u serbest bırakır bırakmaz "Herhangi biriniz bir daha böyle bir şey yaparsa uyarmadı demeyin!" Diyerek hızlıca kapıyı bir enerji topu yardımıyla açarak dışarı ilerledi ve diğer arkadaşları da hemen arkasından çıktı...
°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°▪︎°
Bruce'un Gözünden:Olayın üstünden iki saat geçmişti. Thor, yenilgiyi kabullenememiş bir tavırla yere odaklanıp dalmıştı. Kızı hemen yanında onun koluna yaslanmış etrafı inceliyordu. Thor'un gözlerindeki öfke herkesi korkutmuş olacak ki kimse olayın konusunu dahi açmıyordu. Ben bunları düşünürken yanıma Peter geldi ve oturdu.
"Merhaba Bay Banner, ben Peter Parker. Olaylar yüzünden tanışmaya pek fırsatımız olmadı."(pete)
"Merhaba Peter, sen beni tanımasanda ben seni biraz tanıyorum."(bruce)
Anlaşılan biraz gerilemiştir ve ben bunu fark edip hemen kısa bir açıklama yaptım.
"Şey Tony, bazen bana senden bahsederdi. Yani sen toz olduktan sonra. Sana fazla değer verdiği ortadaydı."(bruce)
Tony'nin bahsi geçince mahcup bir yüz ifadesi yerleşti ikimizin yüzünede."Bay Stark benim için bir baba figürü gibiydi her zaman, ben... o ölünce... babamı tekrar kaybetmiş gibi hissettim..."(peter)
Çocuğun gözleri yavaştan dolmaya başlamıştı. Rahatlamaya için elimle sırtını sıvazladım. Ardından bana bakıp buruk bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. Daha sonrasında büyük kapı tekrar açıldı ve içeri isminin Rena olduğunu öğrendiğimiz kızın arkasında duran arkadaşlarından biri geldi ve konuşmaya başladı.
"Avenger ekibi, birkaç saniye buraya odaklanmanızı istiyorum. Benim adım Dan, cadıyım ve Rena'nın en sadık dostlarından biriyim. Beni, size savaş evini tanıtmak için görevlendirdi. 10 dakika sonra hazır bir şekilde bulunun. Sorusu olan?"
Dan adındaki çocuk ta tıpkı Rena gibi sert ve tepkisiz konuşuyordu, fakat Rena kadar değildi.
Dan tam kapıdan çıkınca tekrar bir ışık yansıdı ve gelen kişiyle herkes şaşırdı. Gelen kişi Pepper ve Morgan dı. Pepper'ı anlarım da, Morgan ne alakaydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'ın Kayıp Gücü
Fiksi IlmiahLia Rena Lore; Annesi peri, babası ise cadı olan ve ailesinden aldığı iki güç ile gezegeni olan Ay'ı kurtarması gerek. Avengers ekibinden yardım isteyen bu kız, cadı olan en yakın arkadaşları Dan ve Exa ile Avenger ekibini ikna etmeye çalışır... "Gü...