Mektubu açtığımda parlak bir yazı belirdi, ama okuyabildiğim tek şey "sadece bana güven" yazısı oldu ve odayı büyük bir ışık kapladı...
Işığın etkisi ile kapattığım gözümü
açtığımda etrafa bakındım, karşımda gördüğüm birkaç kişi karşısında şaşırmamı gizleyememiş olucam ki arkadan biri seslendi.- Bir avenger daha, merhaba Peter Parker.
Arkama döndüğümde Carol Danvers'ı gördüm, sadece onunlada kalmadı odada Thor, Dr. Stephen Strange, Bruce Banner, Clint Barton ve James Rhodes'ta vardı. Bir anda gelmemin şokunu hala atlatamazken bu sefer Bay Barton konuştu:
- Sakin ol çocuk alt tarafı bilmediğimiz bir yere ışınlandık
Hala kafam karışıktı ama aklımı bir şey daha fazla karıştırıyordu, beni nasıl hatırlıyorlardı? En son Dr Strange herkesin beni unutturmak için büyü yapmıştı, nasıl beni hatırlıyorlardı? En sonunda kafamdaki her şeyi toparlayıp konuşmayı başardım ve;
- Siz beni nasıl hatırlıyorsunuz?
- Ee sen bir Avengersın Peter biz seninle birlikte savaştık hani???Bay Rhodes'ın sesi tedirgin çıkıyordu ama Dr. Strange açıklama yapmaya başladı.
- Seni hatırlıyorlar çünkü buraya geldiğimizden beri güçlerimiz. kullanamıyoruz. Yani doğal olarak büyü bozuldu, herkes senin spider man olduğunu biliyor Peter.
- Siz iki ölümlü ne karıştırıyorsunuz?- İşler biraz fazla karıştı ve Bay Strange de herkesin beni unutması için büyü yapmak zorunda kaldı.
Herkes garip gözlerle bir Bay Strange'e , bir de bana bakmaya başladı. Yakında olan bir koltuğa doğru yöneldim ve kendimi yavaşça koltuğa bıraktım. Bir kaç dakika sonra odada bir ışık parladı ama bu sefer tanımadığım biri gelmişti odaya, galiba kimse tanımıyordu çünkü herke pür dikkat kızı izliyordu.
- Neler oluyor, siz de- bir saniye siz Avengersınız...
Kız yumruk yaptığı ellerini yavaşça indirirken kafasını etrafta gezdirdi ve Bay Barton ile göz göze gelince durdu.
- Kate! Sen burada ne arıyorsun?
- Ben... bilmiyorum.
Dr. Banner gözündeki gözlükleri çıkartıp Bay Barton' a döndü ve konuşmaya başladı.
- Clint bizi arkadaşınla tanıştırabilir misin, buraya gelmesinin bir sebebi olmalı ki kız burada.
- Banner haklı, sebepsiz yere gelmiş olamaz.
Herkes isminin Kate olduğunu öğrendiğimiz kıza dikkatlice baktı, Kate rahatsız olmuş olacak ki duruşunu dikleştirdi ve kendini tanıtmaya başladı.
- Ben Kate Bishop, 22 yaşındayım. Profesyonel olarak okçuluk, eskrim ve kendini savunma santları ile uğraşıyorum.
- Memnun oldum Kate, ben Peter Parker nami değer spider man, ama büyük bir ihtimalle sen bunu biliyorsun.
- Aslında bilmiyorum.
Kate'in son dediğini duyduğumda yüzüm sanki dediğini anlamamışım gibi bir ifade aldı. Nasıl olur, Bay Strange büyünün bozulduğunu şöylemişti nasıl olurda Kate geçek kimliğimi bilmezdi? Bay Strange'e baktım, o da tıpkı benim gibi bakıyordu kıza, hiç bir şey anlamamışçasına...
- Bakın bu nasıl oldu inanın bilmiyorum ama gerçekten gitmem gerek. Bundan çıkmanın bir yolu olmalı, değil mi?- Üzgünüm yeni kız ama buradan bir tanrı bile çıkamıyorken senin çıkman oldukça imkansız.
Thor bu cünleleri öyle bir rahatlık ile söylüyor ki, onun rahatlığı bizi rahatsız ediyordu. Bay Barton, Kate'e koltuğa işaret ederek oturması gerektiğini söyledi. Kate oturur oturmaz bu sefer sönük renkli bir ışıkla odanın ortasında bir rakun belirdi. Bu rakunu hem savaştan hem de Bay Stark'ın cenazesinde görmüştüm. Galiba adı "Roket" ti...
Bir kaç saat sonra...
Neredeyse bütün ekip toplanmıştı. Bay Barnes' tan Bayan Van Dyne' a kadar çoğu kişi Avengers ekibi olarak yıllar sonra bir aradaydı. Ama hala eksiklerimiz vardı...
Selammm, öncelikle bu haftaki ikinci bölümüm çünkü kendimi asla durduramıyorum. Eğer yazım yanlışım varsa lütfen kusuruma bakmayın gecenin köründe yazınca anca böyle oluyor.
Diğer bölüm sürpriz karakterler olacak tahminlerinizi bekliyorumUmarım bu bölümü beğenmişsinizdir, hepinize iyi okumalar 🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'ın Kayıp Gücü
Ficção CientíficaLia Rena Lore; Annesi peri, babası ise cadı olan ve ailesinden aldığı iki güç ile gezegeni olan Ay'ı kurtarması gerek. Avengers ekibinden yardım isteyen bu kız, cadı olan en yakın arkadaşları Dan ve Exa ile Avenger ekibini ikna etmeye çalışır... "Gü...