Elion'un arkasına geçtim ve gözlerini ellerinle kapattım.
"Rena benim yanıma senden başka kimse gelmiyor, anla artık tahmin etmeme gerek yok."(E)
"Olsun böyle çok eğlenceli oluyor."(LR)
Ellerimi gözünden çektim ve Elion ayağı kalkıp bana sıkı sıkı sarıldı bende ona aynı şekilde sarıldım. Onu on yaşıma kadar bir arkadaş olarak görüyordum tıpkı Dan gibi, ama aramızda her zaman ayrı bir çekim vardı bunu her zaman hissediyordum ama asla ismini koyamıyordum. En sonunda ona olan hislerimi açığa kavuşturabilmiştim ve 6 sene gibi uzun bir süredir sevgiliyiz. Belki sizin için 10 yaş çok küçük olabilir ama dediğim gibi, biz Selenophileliler normal insanlara göre daha olgunuz.
-Seni çok özledim.(E)
-Bende.(LR)
Elion her zaman yalnız, sadece ayda bir kere görüşebiliyoruz ve onun ben nasıl hissettiğini anlayabiliyorum. Çünkü yalnızlığın nasip bir şey olduğunu biliyorum.
-Evet sevgili prensesim, anlat bakalım bu ayın nasıldı?(E)
-Bu ay oldukça doluydu. Öncelikle Orpheus savaşın yaklaştığını en az 3 aya kadar başlayacağını söyledi, sonra halkın bana ihtiyacı olduğunu falan söyledi. Ama ben savaşa tek başıma gidemem Elion, ben onlara karşı koyabilecek güçte değilim.(LR)
-Ve bu sebeple de sonunda Avengers ekibini topladın, değil mi? Lütfen yaptım de.(E)
-Doğru tahmin, Ay'ın ruhuna 10 puan.(LR)
İkimizde kıkırdadık.
-Evet ama onları toparlamaya karar vermem bile iki haftamı aldı, en sonunda hepsi için mektupları yazdım ve teker teker yolladım. Kendimi Albus Dumbledor gibi hissediyorum, Hogwarts'a kabul mektubu gönderdim sanki. Her neyse şu an hepsi Savaş Evi'nde, aralarında bu duruma memnun olmayanlar var ama karşı koyamıyorlar çünkü karşı koyarlarsa kendi gezegenleri kıyamete kadar sürüklenecek.(LR)
-Ve bu da senin en son istediğin şey çünkü Allen ailesine zarar gelmesini istemiyorsun.(E)
-Evet, bir ailemi daha kaybedecek durumda değilim. Her şeyden önce onlar için savaşa gideceğim, evet belki halkım tehlikede ama bensiz yapabilirler. Bu zamana kadar nasıl yıkılmadılarsa şimdi de yıkılmazlar ama Allen'lar benim ailem, onlar için her şeyi göze alırım.(LR)
-Seni anlıyorum, onlar belki biyolojik olarak senin ailen değil ama resmi olarak onların kızısın.(E)
- Ve ben anneminki gibi, onların sonlarını izlemek istemiyorum.(LR)
Gözümden bir damla yaş süzüldü ama ağlamıyorum, Elion bir eliyle gözümden akan yaşı sildi diğer eliyle ise önümde birleştirdiğim ellerini tuttu. Bana öyle dikkatle bakıyordu ki sanki gözlerimde kaybolmuştu, ben ise onun gözlerine baktığımda en derine inip onun hislerini görüyordum sanki. Birbirimize o kadar bağlandık ki artık istesek te birbirimiz bırakamıyoruz.
-Hadi devam et, seni dinliyorum.(E)
-Tamam, nerede kalmıştık? Hatırladım, bu durumdan özellikle memnun olmayan kişi "Gök Gürültüsü Tanrısı Thor Odinson". Kendini birazcık beğenen bir kahraman kendisi ama ben ona da benimle uğraşılmayacağını gösterdim.(LR)
Özellikle ismini söylerken elimi tırnak işareti gibi yapıp bastırarak söyledim.
-Her neyse, sonra Sam ile sohbet ettik ben ona ailemi nasıl kaybettiğimi ve Dünya'ya nasıl geldiğimi anlattım. Sonra Morgan var hatırlıyorsun değil mi, Iron man'in kızı. İşte onunla güzelce vakit geçirdik ve pankek falan yaptık, sonra Bucky var onunla da iyi anlaştık genel olarak bence onlar ile yakın olabilirim. Fakat şöyle bir sorun var ki Exa, onlarla bu kadar hızlı bir şekilde anlaştığımız için biraz şey... gergin. Çünkü biliyorsun ki o asla kimseye güvenmez.(LR)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'ın Kayıp Gücü
Science FictionLia Rena Lore; Annesi peri, babası ise cadı olan ve ailesinden aldığı iki güç ile gezegeni olan Ay'ı kurtarması gerek. Avengers ekibinden yardım isteyen bu kız, cadı olan en yakın arkadaşları Dan ve Exa ile Avenger ekibini ikna etmeye çalışır... "Gü...