Bu yukarıdaki şarkı bana Loki ve Rena yı anımsattığı için koydum şrkı sözleri 1.15 itibariyle başlıyor iyi dinlemelerrr♡♡
Ben ise tam odamın önümdeyken odamın karşısındaki odaya baktım, karşıdaki oda bana her konuda destek olan, bana öğretmenlik yapan ve beni asla yalnız bırakmayan kişinin, Loki' nin odasıydı...
Rena'nın gözünden...
Kilitli olan kapının kilidini bir el hareketi ile açtım ve kapıyı yavaşça araladım. Karşımda gördüğüm ilk şey koyu kahverengi, ahşap, bütün duvarı kapalayan kitaplık oldu. Her bir rafı ayrı düzenli, tıpkı Loki'nin yaptığı gibi. O öldükten sonra sadece bir kere girmiştim bu odaya, tabi 5 yıl sonra.
~Git gel olmadan 2 saat önce Loki'nin yarattığı yüzüğü kaybetmiştim. Arkadaşlarımla birlikte o kadar fazla yer gezmiştik ki bulmamız bir buçuk saat sürdü. O sırada kendimi kaybetmiştim, deli gibi korkuyordum o yüzüğü kaybetmekten çünkü o yüzük olmazsa bazı büyüleri yapamazdım. Bulduğum gibi yüzüğünü taktım, bir çağrı vardı, yardım çağrısı. Arkadaşlarıma hemen döneceğimi söyleyip bir ağacın arkasına geçmiştim. Sakince yardım çağrısını dinledim, Thanos gelmişti ve Loki benden yardım istiyordu. Gözlerim dolmaya başlamıştı. Arkadaşlarıma hemen eve gideceğimi söylediğim sırada bir anda dört kişinin içinden üç kişi kaldik, arkadaşlarımdan biri toz olmuştu. Daha sonra diğeri, ve diğeri. Dehşetle gözlerimi açtım bir anda bende toz olacağımı düşünmüştüm ki gözlerimi açtığımda kendimi aydınlık şatoda, odamda bulmuştum. Öncelikle yaşadıklarım rüya sandım, yüzüğü kontrol ettim ama çağrı hala oradaydı. Daha sonra cadı güçlerimden biri olan geçmişi görme gücümü kullandım ve Loki'nin tam 2 saat önce yaşadığı şeyi görmeye çalıştım. O... ölmüştü. Thanos onu öldürmüştü... Gözlerimdeki yaşları tutamadım ve hıçkırıklara boğularak ağlamaya başladım...(2018)~
Gözlerim iyice dolmaya başlamıştı, ve benimle her yere gelen lanetim konuşmaya başladı.
《Şey, acaba burası kimin odası, senin için çok değerli olmalı?》"Bak sevgili ruh, lütfen şu an benimle konuşmayı kes anlıyor musun biraz sesizliğe ihtiyacım var!"
Bu da benim lanetim. Amcamı tam öldürürken bana bu laneti salmıştı, sevdiğim insanlar dışında herkesin ruhu ile konuşabiliyorum, hem de her gün. Bazen aynı anda üç ruh bazen sadece bir tane ruh oluyordu. Arada sırada amcamın ruhu gelip beni delirtiyor ve bu halimi zevkle izliyordu.
Yanaklarımdan yaşlar süzülürken bir sene önce masaya biraktığım yüzüğe baktım. Artık benim için hiç bir gücü yokmuş gibi geliyordu çünkü bu yüzükle istediğim her zaman ona ulaşabiliyordum fakat artık o yoktu. Ayrıca o yüzüğe sahip çıkabilseydim böyle şeyler olmak zorunda kalmayacaktı. Belki yardıma gidecektim ve Loki hayatta kalacaktı. Odadan çıkmadan önce ahşap kitaplığı tekrar baktım, gözüme direkt Loki'nin en sevdiği kitap çarptı. Telekinezi gücümle kitabı bulunduğu raftan aldım ve odama girdim.
Aldığım kitabı masamın üstüne koydum ve kendime gelebilmek için elimi yüzümü yıkamaya karar verdim. Kendimi biraz rahatlamış hissettim ve yatağıma oturdum, biraz sakinliğin tadını çıkarayım derken kafamdaki ruh tekrar konuşmaya başladı.
《 hey daha iyi misin?》
"Sen sorana kadar öyleydim."
《Peki bir şey sorabilir miyim?》
"Sor hadi."
《Ben ölüyüm nasıl seninle konuşabiliyorum, yani şu an ailemi izliyor olmam gerek fakat seninleyim ve istesemde gidemiyorum, neden?》
"Pardon, klasik konuşmamı yapmayı unutmuşum. Bak ben bir Melezim, yani hem cadı hem de peri. Ve Lanetlerin cadısı olan amcam ben onu öldürürken beni lanetledi ve bütün ruhları kafamın içine saldı. Umarım anlamışsındır lütfen gün içinde benimle konuşma olur mu?"
《Immm. Peki, öyle olsun.》
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay'ın Kayıp Gücü
Ficção CientíficaLia Rena Lore; Annesi peri, babası ise cadı olan ve ailesinden aldığı iki güç ile gezegeni olan Ay'ı kurtarması gerek. Avengers ekibinden yardım isteyen bu kız, cadı olan en yakın arkadaşları Dan ve Exa ile Avenger ekibini ikna etmeye çalışır... "Gü...