Duman çevrim içi
Duman : ben dayanamadım
Duman : bir iki bir şey söyleyip hemen seni rahat bırakacağım
Duman : biz sizi şu eve bağlı olan kameralardan izliyoruz ya
Duman : ben şeyi fark ettim
Duman : daha doğrusu rahatsızlık duydum...
Duman : olm niye birbirinize iyice yapıştınız amk
Duman : gören de yıllardır bu anı bekliyorsunuz sanır
Duman : hadi sen yavşak bir itsin onu anladık tamam mı
Duman : o şerefsiz Serdar'a ne oluyor?
Duman : o da mı yıllardır sana yapışmayı bekliyor ulan?!
Duman : çok sinirim bozuldu ||×
Duman : baksana şu orospu telefonuna
Duman : illa oraya mı geleyim amına koyayım ya
Duman : bekleyin lan geliyorum
Duman : sokayım operasyona
Duman : ben sizi fingirdeşmeniz için mi gönderdim amk
Duman : sizin yüzünüzden iyice ağzım bozuldu
Duman : kapıdan giremezsem bacadan girerim
Duman çevrim dışı
.
.
.
.Telefonu sinirle kapatıp aynı sinirle takılı olan emniyet kemerimi çıkarmaya çalışırken yanımda oturan Tucen, elimden telefonu anında kapıp elindeki anahtarla kapıları kilitlemişti.
Neye sinirlendiğimi çok iyi anlamıştı ve boş boş durduğumuz için de ona her şeyi anlatmıştım, Erol ile aileme oynadığımız oyundan bile haberi vardı ve sabahtan beri de Erol'a attığım mesajları yanımda okuyordu.
"Saçmalama, müdür bu sefer seni cidden affetmez. Adam gibi dur Duman." Tucen, beni omzumdan bastırıp oturduğum yere sabitlemeye çalışırken derin bir nefes almıştım.
Haklıydı, müdür beni bu sefer cidden affetmez sürüm sürüm süründürürdü ama Erol ile Serdar resmen yapışık ikiz gibilerdi.
Onlar evin bahçesinde verilen davettelerdi biz de mahallenin köşesinde evin çaprazında kalıyorduk ve eve bağlı kamera sistemine bağlandığımız için arabanın içinden kolayca evin içini, kişileri izleyebiliyorduk.
Ah bir de konuşmaları duysam daha çok mutlu olacaktım çünkü sabahtan bu yana o iki veledi zina konuşup konuşup gülüp duruyorlardı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Polisi / bxb
SachbücherBir polis, peşinde olduğu mafyaya aşık olsaydı ne olurdu? Eğlence amaçlı yazılan kurgu.