Duman
Erol'un yemekleri buzdolabında yeterince soğuduğuna kanaat getirdiğim zaman buzdolabını açıp yemekleri almıştım.
Onu araştırmıştım ama herkes gibi yüzeysel şeyler biliyordum, sıcak şeyler yemediğini ise gözlemlerim sayesinde ve hakkında yazılan makaleler sayesinde öğrenmiştim.
Kendi hayatımdan daha çok Erol itinin hayatı ile meşguldüm ve şimdi de 'Sahte' nişanlılık rolü oynuyorduk.
Kız kardeşimin yalan yanlış şeyler konuşmasının yüzünden bu haldeydik ve Erol ne yaparsa yapsın ailem ondan soğumayacaktı.
Bunu çok iyi anlamıştım ve genellikle Allah tarafından benim işlerim hep ters teperdi, bu da aynısı olacaktı ve Erol ile -Allah korusun- evliliğe kadar giderdim.
O bir katildi ve bunun için elimde birçok kanıt olmasına rağmen her seferinde o bu işin içinden kurtulmayı başarmıştı.
Her bulduğumuz kurbanın üzerinde mühür basılmış bir şekilde E.T. Diye Erol'un adının ve soyadının baş harfleri vardı.
Evet bu konuda daha önce birçok ortaya teori atsak da işin sonu sürekli Erol'a değiyordu.
Erol'un parmağında özel yapım yüzük vardı ve kurbanların üzerinde de o yüzüğün şekli olan bir mühür basılmıştı.
Ölen kişiler de hep böyle dosyası kabarık, pedofili hastaları, içkici, kumarcı, tacizci sapıklardı ve birçok iğrenç insanlar...
Onların ölmesine evet üzülmüyordum, hatta çoğu zaman 'oh gebersin' dediğim çok kişi vardı ama Erol da onları öldürdü ya da öldürttü, masum değildi.
"Oğlum hadisene elinde yemekler ile durmuş burada dikiliyorsun, acıktı çocuk."Annem'in yanıma gelip elimdeki yemekleri almaya çalışması ile daldığım düşüncelerden çıkmıştım.
Annem, elimdekileri alıp koşar gibi mutfağı terk ettiğinde arkasından bakmak ile yetinmiştim.
Cidden kadın şimdiden onu benimsemişti, eh ondan nefret etmesi uzun sürmeyecekti.
:*:*:*:*:*:*:
Erol
Duman'ın annesi soğumuş yemekleri önüme koyduğu zaman kadına teşekkür edip gülümsemiştim.
Sofradaki herkes yemeğini yiyip kalkmıştı ve ben utanmadan daha yeni başlayacaktım.
Sırf bu yüzden Duman'ın babası sanırım benden nefret etmişti çünkü bana olan bakışları hiç hayra alamet değildi.
Annesi ve kardeşi çok tatlı bireylerdi.
Babası için bir şey diyemezdim çünkü Duman'ı aratmıyordu.
Kadın bana gülümseyip yanağımı okşadığı zaman kadının bu tatlı halleri içimi ısıtmıştı.
Duman kesinlikle babasına çekmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Polisi / bxb
Non-FictionBir polis, peşinde olduğu mafyaya aşık olsaydı ne olurdu? Eğlence amaçlı yazılan kurgu.