8

6.1K 24 0
                                    

Erol

En son yemekleri sofrada yiyip ben de masadan kalktığım zaman nedense kendimi oldukça büyük bir strese sokmuşum ve otomatik olarak beynimin köşesinde kocaman 'Rezil oldun aptal.' uyarısı veriyordu.

Evet ortada rezil olacağım bir durum yoktu ama yemekleri soğumasını bekleyerek insanların yanlış bir fikre kapılmasını sağlamıştım ve sanırım benden nefret ediyorlardı.

Evet evet, Duman'ın istediği olay da böyle bir şeydi ve nedense onların benden nefret etmesi benim tam tersi şekilde moralimi bozmuştu.

Duman'ın kız kardeşleri ile bulaşıkları yıkarken düşündüğüm şeyler bu yöndeydi ve nedense bulaşık yıkarken  insanlarda bir düşünme yetisi açılıyordu ve bu ölüme kadar da götürürdü.

Zaten gece alınan kararlar ile bulaşık yıkarken düşünülen konular ölümüne kapışırdı ve bir nevi ortamda oluşan gerilimi yok etmek ve sofradan en son ben kalktığım için uzun uğraşlar sonucu bulaşıklar yardım etmeyi kabul ettirmiştim.

"Eee enişte, abim ile nasıl tanıştınız?" Duman'ın kız kardeşi beni gümletecek soruyu sorduğu zaman ağır çekimde yutkunmuştum.

Ben şimdi ne yapacaktım?..

"Sevgilimi rahat bırak Nur." Duman mutfaktan içeri girdiği zaman derin bir nefes almıştım.

Resmen Hızır gibi yetişmişti ulan.

"Abi ya, merak ediyorum." Nur'un moodu anında düşerken onun bu haline bakıp gülümsemeye çalışmıştım.

Ben de nasıl tanıştığımız hakkında güzel bir hikaye anlatmak isterdim ama yoktu...

Duman ile ilk karşılaştığım an, beni tutuklamaya geldiği andı ve beni herkesin içinde dılarıda kelepçelemek için ensemden tutup beni arabaya doğru malum pozisyona getirmişti ve ben onu ilk defa orada görmüştüm.

Duman, o günden sonra da benim, belam olmuştu.

Evet ben onu orada görmüştüm ama onun beni nerede gördüğünü bilmiyordum ve bizim daha öncede oturup insan gibi konuşmuşluğumuz da yoktu.

"Sus kız deli." Duman kardeşine laf yetiştirip arkamdan bana sarıldığı zaman elimdeki sabunlu tabağı tekrar suyun içine bırakmıştım ve belim istemsizce yay gibi gerilmişti.

Evet evet bu hareketi hiç beklemiyordum ve beklemediğim bir diğer hareket de benim boynuma minik öpücükler kondurmasıydı.

Anaskm ne?..

Mahalle Polisi / bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin