Duman
Müdürden her zamanki gibi günlük azarımı da işittiğim zaman sinirli bir şekilde Tucen ile ortak kaldığımız odaya giriş yapmıştım.
Kapıyı bütün sinirim ile çarparak kapatmak istesem de o kapıyı müdür g.tume hiç acımadan sokardı ve ben buna hazır değildim.
Tucen, eğlenerek bana bakarken bir şey demeden yerime oturmuştum. Herkes beni Erol'un davasını bırakmam için vaz geçirmeye çalışırken ben daha çok hırslanıyordum.
Evet belki çoğu konuda maldım ama bu adamın peşini bırakacak kadar da salak değildim. Elini kolunu sallaya sallaya her şeyi yapıyordu ve hiçbir şekilde ne ceza ne de başka bir şey alıyordu.
Resmen muz cumhuriyetinde yaşıyorduk ve ben artık her şeyi salmama ramak kalmıştı.
Bir de şey vardı, doğru söylediğin an ya kovulurdun ya da sürülürdün. Adalet maalesef böyle işliyordu ve ben artık hiçbir şey diyemiyordum.
Yönetenler çağ dışı dinozorlar,
Bu ormanda herkese göre rol var.
Sustukça sıra sana gelecek,
Aydın beyinleri bekliyor karanlık gelecek.Maalesef bu sözler o kadar doğruydu ki, doğru konuştukça bazı kişilerin zoruna gidiyordu ve bu olay hep masumların canını yakıyordu.
"Bu sefer ne dedi?" Tucen ciddileşerek sorduğu soru ile elimdeki kalemi sıkmayı bırakıp arkama yaslandım.
"Eğer bu davaya devam edersem beni trafik polisliğine süreceğini söyledi, yerime Ceyhun iti geçecekmiş." Dişlerimi sıka sıka konuştuğum zaman Tucen'in yüz şekli değişmişti.
-Ceyhun mu?
Meraklı sesi kulaklarıma iliştiği zaman daha çok sinirlenmeye başlıyordum.
Şerefsiz beni bile düşünmüyordu...
"Anan" Ayağa kalkıp odadan çıktığım zaman Tucen'in arkamdan bağırmasını dinlememiştim bile.
Resmen kalleşti.
*****
Erol : benim mekana gelip benim kızlarımamı sulanıyorsun lan it?
Duman : o nasıl tabir be?!
Duman : senin malın mı o kızlar?
Erol : ben öyle bir şey mi dedim?
Duman : "Benim kızlarım"?
Erol : ĞWÖWİWÖWİÖEİEÖEİWMWŞWM
Duman : 7 karılı Hürmüz müsün sen?
Erol : kocalı olmayacak mıydı o?
Duman : boş yapma yeter.
Erol : doldur, dolu yapayım?
Duman : bana yazma amacın?
Erol : kızlara dadanmayı kes dedim.
Duman : normal biri gibi geldim, girdim mekana.
Duman : paramı da ödedim, istediğim kişi ile birlikte olurum? Seni bağlayan var mı bir şey?
Erol : benim kızlarımsa evet var bağlayan bir şey.
Duman : sadece ben mi kızlar ile konuşuyorum, herkes konuşuyor?
Erol : konu sensen, sadece sana yazarım?
Erol : gelmeni istemiyorum mekana.
Erol : aklınca bilgi almaya çalışıyorsun yemezler.
Duman : agucuk agucuk.
Duman : beni mi kıskandın?
Erol : s.kko s.kko konuşma lan.
Duman : ay sen benim için küfürü de sansürledin.
Duman : al sana ♡
Duman : ŞWÖWİWÖEİÖEİEMEİE
Erol : nereden senin için oluyormuş lan?
Duman : Küfürün A babası sensin reis.
Duman : küfürden hoşlanmayan da ben.
Duman : bu durumdan başka ne anlamalıydım?
Erol : konudan konuya geçtiğinin farkında mısın?
Erol : bir daha benim mekana gelip kızlar ile konuşmuyorsun.
Erol çevrim dışı
Duman : sorduğum soruya cevap vermeyip kaçan sen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Polisi / bxb
Non-FictionBir polis, peşinde olduğu mafyaya aşık olsaydı ne olurdu? Eğlence amaçlı yazılan kurgu.