2~O abana dokundu

345 32 16
                                    

Ağlama sesinin olduğu kabine gidip kapıyı açınca karşısinda civcivi vardı.~

_________________________________________

[FELİX]

Akşam uyuduktan sonra kalktım ve lavaboya gittim işlerimi hallettim tam çıkıp odama gidecekken benden büyuk olan cocuklardan biri bana omuz attı

"Vayyy küçük beyaz domuz da buradaymış."

Ben titriyordum  o ise benim titrediğimi görüp bana vurmaya devam ediyordu.

"Hadi konuşsana o sesini duymak istiyorum."

Dedi ama ben konuşamazdım olmaz sinir ve alay dolu bakışları ile beni süzdü.

"Hadi ama beyaz bir domuzdan ne bekliyorsun ki? En azından güzelsin,ama kimse seni sevmiyo."

Dedi ve beni ittirmeye başladı yanında da arkadaşları vardı bana dokunuyorlardı.

O kadar çok titriyordum ki en son ne zaman böyle titremiştim......

Evet o adam bana dokunduğunda.

Benden birşeyler olmayacağını anladıklarında
beni oraya bıraktılar ve gittiler.Çok korkuyordum çok titriyordum canım acıyodu.

Yavaş ve zor adımlarla tuvalet kabinine ilerledim .

Çok kötü durumdaydım karnım açti titriyordum ağlıyordum ve o çocukların dokundukları yerler yanıyordu.Kendimden tiksiniyorum.

Tuvalet kabinine çoktüm dizlerimi kendime çektim ve ağladım.Tam 30 dakika aralıksız ağladım.

Artık kimse onu bulamazda laki tuvalete bir çokuk girinceye kadar bu yeni çocuk?

[Hyunjin]

Oradaydı civcivim yerde oturuyor ve ağlıyordu.

Yanına yaklaştım ve şunları mırıldandım.

"Civcivim"

Dedim o bana kafasını çevirdi ve sanki mümkünmüş gibi daha çok uzaklaştı benden

Bende beyaz civcivime şunları söyledim.

"K-korkma sana z-zarar vermeyeceğim."

Dedim o bana bakarken cebinden kağıt ve kalem çıkardı bir şeyler yazıp bana gösterdi

"NE İSTİYORSUN?'

Bende gülümsedim

"Sadece ellerimi yıkayıp çıkacaktım ama senin ağladığını duydum ve bende geldim.Bana neler olduğunu anlatırmısın?"

Başinı salladı ve yine kağıda bir şeyler yazdı.

"İki tane çocuk bana dokundular ve kötü sözler söylediler korkuyorum"

bunları okuduğumda çok sinirlendim o çok küçuktu nasıl ona böyle şeyler yapabilirlerdi.

Felixin bileğini tuttum ve onu tuvalletten çıkartıp odasına götürdüm odasının bulunduğu koridora geldiğimizde Felix durdu.

Arkama dönüp baktım Felix ellerine bakıyordu bende  baktım ve sonra ellerimi hemen çektim

"Ö-ozür dilerim fark etmemişim."

Felixe baktım va defterini alıp bana şunları yazdı "sarıl bana"

Okuduklarıma hyratle baktım ve şoyle dedim

"Olmaz  sana dokunamam"

Felix bana o bakışları attı yavru köpek bakışları.

"Tamam bakma bana öyle."

Dedim ve yavaş yavaş ona kollarımı sardım

O da bana karşılık verip boynumu kokladı.

Ve ayrılıp bana mutlu mutlu baktı

Ve deftere şunlari yazdı

"Çok az titredim ve nedeni heyecanım bak normal de  ağlardım ama sende olmadım çoooookk mutluyummmm."

O kadar mutluyduk ben bile okurken sevinmiştim.

Sonra ağzından şu cümleler çıktı

"B-benimle y-yatar mısın?"

Bana o kadar istekli bakıyordu ki kıramadim onu kabul ettim isteğini.

Daha sonra onu odasına götürdüm.

Bir saniye o konuştumu?!

"Sn az önce konuştunmu?!"

Dedim heyecanlı bir şekilde o da evet anlamında kafasıni salladı

"Bir daha konuş hep konuş ne olur."

"A-ama öbür i-insankarlqakonuşmak istemiyorum."

"O zaman sadece benimle konuş olurmu?"

_________________________________________

O BEYAZ BİR CİVCİVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin