12~jinnie geri döndü

181 17 11
                                    

Hemen içeri girdim. Gözüme ilk orda ki revir yatağı çarptı sonra ise onun üzerinde oturan çilli çocuk yanına adımladım. Sarıldım.

"N-n-neden"
Çok yüksek sesle hıçkırarak ağlıyordu. İçim acıyodu.

Daha çok sarıldım daha çok ağladım saçını öptüm hıçkırdı.

İçim acıyodu. Onu kucağıma aldım ve bodrumdan çıktım. Herkes bize bakıyordu.
Felix onların bakışlarından rahatsız olmuştu ki titredi.

"Ne bakıyorsunuz lan!" Diye bağırdım ve onlara sert bir şekilde baktım.

Suanki ailem eşcinsel olduğumu bilmiyordu. Ve şuan öğreneceklerdi ama umrumda değildi.Kucağımdaki Felix ile okuldan çıktım ve eve gittik.

Kapıyı çaldım annem açtı bana kim olduğunu sirduğunda Felix olduğunu söyledim.

Ve onları çok takmadan odama gittim.

Felixi yatağıma oturttum ve üzerini değiştirmesi için kıyafet verdim beni hiç takmadan giyindi.

Yanına gittim ve onu öptûm ah bu dudakları özledim.Ellerimi kalçasına atmak için kucağıma çektim. Ama i beni ittirdi.

"Neden b-böyke d-davranıyorsun?"

"Bebeğim ben gerçekten üzgüm o gün seni görünce bu kadar saat beni ektim ve başkaları ile geziyorsun sandım bilseydim gerçekten yapmazdım nolur beni affet bebeğim seni çok özledim."

Ve yanağımda bir ıslaklık hisettim evet ağlıyodum.Beni affetmedi ýuksek ihtimalle.

Ama birtten dudağıma. Yapıştı ve ellerimi kalçasına yerleştirdi.

Ah bu his çok özlemişim bana huzur veren bu his kucağıma oturdu kollarını boynuma doladı. Onu çok seviyorum dudaklarımı emiyordu, emiyordum.

Dilimi dudaklarına sürttüm ve inlemesini sağladım bu sırada dilimi ağzına yolladım oda bana karşılık verdi şuan öpüşmüyorduk yiyişiyorduk.

Jinnie geri döndü.

______

Can sıkıntısı 232 kelime

O BEYAZ BİR CİVCİVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin