Flashback
Noona hemen Felixi kucağimdan çekti her ne kadar ona dokunmasını istemesemde .Felix yine titriyodu.Çok korkuyordum.
Flashback end
Noona Felixi odasına götürüyodu bende onu takip ediyom.Kucağındaki beden çok fazla titriyodu. Yanakları kıpkırmızı olmuştu.
Felix'in odasının önüne geldiğimizde noona Felixin idasına girdi ve kucakığında minik bedeni yatağa yatırdı.Felixin üstünü çıkardı lavaboya gitti ve bezi ıslatıp geri geldi.Islattığı bez ile Felixin vücudunu sildi.
Vücudunu sildikten sonra ilaç içirdi ve serum bağladı.Ve hemen geleceğini söyleyip odadan çıktı.
Bende hemen hızlı adımlarla Felixin yanına gittim ve serum takılan minik eli avuçlarımın içine aldım.
Elini oksarken hareketlenmeye başladı.Gözlerini hafif açtı minik civcivim.
Açtığı gözlerimiz birbirini buldu.Hemen bana sarılmaya yeltendi ama yapamadı kolundaki serum yüzünden.
O yapamayınca ben yanına gittim ve ona sarıldım.
Daha sonra kısa kolları ile boynuma sarıldı.
Bende onun ince beline kollarımı sardım ve kulağına fısıldadım.
"Beni çok korkuttun sana birşey oldu zannetim çok endişelendim."
Bunları dedikten omzunda bir ıslaklık hissettim anladım ağlıyodu.
"Şşş ağlama neden ağlıyosun canın'mı yanıyo?"
"H-h-hyun ilk d-defa biri b-beni b-bu kada-ar çok sev-vi-iyo."
Kıkırdadım.
"O zaman alışmanız lazım Felix bey daha çok duyacaksın bu lafları."
Oda güldü sonra onun dudaklarından öptüm ve bilin bakalım ne odu.
Chae ve Nayeon noona odaya girdi.
"Mükemmel zamanlama.Nasıl her zaman tutruyorsunuz."
Nayeon noona sinirle.
"Hyunjin şu çocuğa şöyle şeyler öğretme senin yüzünden masumluğunu yitircek."
Sırıttım kaşlarımı havaldım.
"Neden noona siz hiç öpüşmüyormu'sunuz herkes uyurken fala-"
Nayeon noona hemen bağırdı "Sen ne zaman gördun?!"
"Yalanlamadığına göre yapıyosunuz."
"S-seni velet sen gerçekten! Offff! Neyse bana bakın öpüşmek yok sakın Felix sakın sende Hyunjin ileri de gitmek yok."
Sırıttım tekrar "Şimdi çıkarmısınız civcivim de ateşi düştü hem hadi hadi."
Dedim ve onları itekleyerek odadan çıkardım Nayeon noona nın cebinden Felixin ismi yazılı olan anahtarı aldım ve odaya girdim.
Odanın kapısıni kilitledim ve koşarak civcivimin yanına gittim beni görünce gülümsedi.
"H-h-hyun çok a-akıllı ona ö-ödül v-vere-lim."
Dedi ve bana karşı yaklaştı bende ona yaklaştım.Dudağını öptüm.
Alt dudağımı öpüyodu.Civcivim çok fena kollarını boynuma doladı.
Bende onu kucağıma çektim tek elim belinde öbürü ise kalçasındaydı.
İlk ayrılan o oldu nefes nefese TDI.
"H-hyun ç-çok güzel ö-öpüyor b-beni."
"Sen daha güzel öpüyorsun." Dedim
Utandı yanakları kızardı kafasını göğsüme gömdü.
Nefesleri düzelmeye başladı ne kadar öyle durduk bilmiyorum ama uyumuştu.
Onu kucağımdan indirmeden yatağa yatırdım.Ve üzerlerimizi örttüm.
Suratının her yerine öpücük kondurdum
Sabah uyandığımda minik perim yanımda yoktu gözümü etrefta gezdirdim ve istemediğim bir manzara ile karşılaştım.
______myhyunlixwqe çok istedi kendisi tehdit edilmeme az kaldı tehlikedeyim o yüzden atıyorum (!)