Felix Hyunjin'in kolunu tutmuş ve odanın dışına çıkarmıştı. Felix in üstü kısaydı altında şort üstünde ise t-shirt vardı. Hyunjin'in ise üzerinde siyah bir eşofmen ve yarım kollu beyaz üstü vardı.Felix Hyunjin'i yurdun dışında yurdun arkalarında kalan ağaclık alanda bir kütüğün yanına götürdü Hyunjini.
Felix Hyunjin'in kolunu ve elini kendi beline doladı ve Hyunjin ile kütüğün içine girdiler burası yerin altına iniyordu
Felix Hyunjini ordaki bir pufa oturttu.
Hyunjin burası neresi diyecekken Felix zihnini okumuşcasina."N-noonalar ben k-kriz geçi-riceğim z-zaman bazen beni b-buraya y-yolayodular s-s-sakinleşmem için y-yapmalarinin nedenide d-doktourm istemişti."
Dedi ve Hyunjin'in yanındaki pufa oturdu Hyunjin sinsice gülumsedi.
[Hyunjin]
Sinsince sırıttım çünkü onu burda istediğim kadar öpebilirdim. Hayır ben sapık değilim ben sadece civcivime sapığımım.
"O zaman burda seni istediğim kadar öpebilirim."
Dedim ve Felixi kucağıma çektim.Ve beklemediğim bir şey yaptı.
"O-ozaman ben s-seni film l-lerdeki gibi öpüc-cem."
Dedi ve dudaklarıma saldırdı tabiki bu hoşuma gidiyordu nededni ise ben zaten bunu istiyorum.
Ve ikinci bı şok daha Felix dudaklarımı emmeye çalışıyo. Hafif kıkırdadım ve ona karşılık verdim.
Kucağımda doğruldu bana dönük olacak şekilde kucağıma oturdu bende onu kalçalarından destekledim.
Sadece öpüşüyoduk sonrasında benden ayrıldı.
"B-bunu hep y-yapalım." Dedi gülüyodu
Dudaklarına minik bı buse kondurdum ve geri çekildim
"İstediğin her zaman yapicaz o zaman dedim."
_
Felix ile oturuyoken birtten yukardan bir ses geldi. Ses çok yakın değildi ama çok uzakta değildi.
Felix korkmuşa benziyodu ona sarıldım ve kucağıma aldım.Bir yandan sırtını okşuyor bir yandanda saçın küçük öpücükler bırakıyodum.
Sesler 15 dk sonra kesilmiişti. Felix zaten uyku döşeğindeydi.onu daha fazla yormamak için pufta rahat bir pozisyon aldım ve Felixi kucağıma yatırdım.
Küçük civcivim zaten küçüktü şimdi ise üşüdüğü için sanki mümkünmüş gibi dahada küçülmeye çalıştı.
Bu haline gülümsedim ve yan taraftaki pufta bulunan büyük örtüyü aldım ve Felix ile üzerime örttüm.
___
Sabah gözlerimi açttığımda saatin daha çok erken olduğuna yemin edebilirim.
Ama neden uyanmıştım? Üzerimde bir şey titriyodu. Kafamı kaldırıp kucağıma baktığımda tir tir titreyen bir Felix görmem ile şoka uğradim.
Çok korktum elim refleks olarak anlına gitti.
Elimi alnına koyduğum gibi çekmem ile arasında sadece 1 saniye vardı.
Civcivim yanıyodu az daha beklersem civciv havale geçircekti.
Hemen onu kucağıma aldım ve kütükten çıktım.
Koşarak gidiyordum şuan yurda yurda girdim ve biriyle çarpıştım.
Karşımda Nayeon noona vardı.Benden önce kucağımdaki Felixe baktı.
"Hyunjin. Felix neden titriyo?"
"Noona ç-çok ateşi var çok korkuyorum."
Felixi kucağımdan almaya çalıştı ama izin vermedim.Normalde böyle zamanlarda ne yapmam gerektiğini annemden dolayı biliyorum.Çunku oda sıklikla hastalanır dı.
Ama Felixin başka hastalıkları var.Noona hemen Felixi kucağimdan çekti her ne kadar ona dokunmasını istemesemde .Felix yine titriyodu.Çok korkuyordum.
_____