[Hyunjin]
Olayın üzerinden 1 hafta geçti. Ve civcivimi istiyorum. Ne anlamda siz anladınız (piçsmile) şuan civcivim psikologta birazdan gelecek. Bende onu bekliyorum. Bir yandanda onu düşünüyorumSaçlarını mavi yaptık , çok yakıştı çilleri belirginleşti her gün öpüyorum her çilinin üzerini.
Noonalar zaten beni az cık dövdü. Ama sonra Felix ağlamaya başlayınca onlara dil çıkartıp gittim. Partide benim olacağımı bilmiyorlardı. Çünkü Minho ben yapcam demişti.
Ben düşüncelerime dalmış iken kapı açıldı ve içeriye melek olan Felixim girdi.
"H-hyun ben geldim!"
Koşup üzerime atladı. Bende onu tutup kucağıma aldım. "Hoş geldin bebeğim." Felix neden kekelemdi? Diye sorar iseniz Felixim düzeldi ve artık çok az nerdeyse hiç kekelemiyor.
"Ben hep seni düşündûm d-doktorda."
Yerim seni.
"Hmmm çok mu özledin?"
"Evet çoooook özledim!!!" Ya yiyecem şimdi bu çok tatlı bişe oldu.
"Hyun seni öpebilir miyim?" Dur dur dur ne?
"Neden sordun bebeğim?"
"Ben o gün yaptığımız şeyi yapmak istiyorum." Hee normal gaye- DUR DUR DUR NE!?
"Hangi günkü bebeğim?"
"Hani ben sizin evine gelmiştim sonrada sen beni öpmüş ve ayıp şeyler yapmıştın ya."
Dedi sol göğüsümün üzerine kalp çizer iken
"Çok mu istiyorsun bebeğim?" Bana döndü ve kafasını sallayıp onaylayan mırıltılar çıkardı. Bende buna karşınlık öpmeye başladım onu. Oda bana karşılık veriyordu. Bacalarını belime doladı, bende onu kalçalarından destekledim. Ve yavaş bir şekilde öpüşürken yatağa ilerledik.
[SMUT😶😶⚠️🔞]
Yatağa onu yatırdım. Sırt üstü bir şekilde kızarmış yanakları ile bana bakıyordu. Şuan çok fena azdım.
Ben ilk hamleyi yapıp tişörtünü çıkardım ve boynuna yönelip ince deriyi emip ısırmaya başladım. O ise elini enseme atıp saçımı çekiştiriyordu. Boynunu moralttığımdan emin olduktan sonra emip ısırdığım yerleri öpüp kafamı kaldırmadan. Öpücük sıralayarak göğüsüne geldim.
İlk önce sağ göğsünü öptüm. Ben bunları yapar iken oda inleyerek sevişmemize haz katıyordu. Sağ göğüs ucunu ağzıma aldım ve emmeye başladım. Daha sonrada iki dişim arasına kıstırıp ezdim. Öbür elim ilede sol göğüs ucu ile oynamaya başladım.
Alt tarafındaki sertliği benim sertliğime değince benim ve civcivimin ağzından bir inilti çıktı. Görünüş'ü civcvifi lâkin sesi acayip seksiydi ve buda beni daha çok tahrik ediyordu. Göğüs'leri ile işim bittiğinde ellerim altındaki shortu buldu. Ve tek hamlede shortumu ve boxer'ını çıkardım.
[Felix]
Gelen soğukluk ile titredim. Şuan Hyunjin in dokunduğu yerler cayır cayır yanıyordu. Birde bunların üzerine göğüsümün boynumun ağrısı ve aldığım zevkte cabasıydı. Alt taraflarım sızlıyordu ve küçüğüm yerinde durmuyor dikleşiyordu ikidir..
Ben düşünürn iken ne ara bu pozisyonu aldım bilmiyorum ama domalmıştım. Bu kelimeyi bana Minho hyung öğretti bu arada.
[Yazar]
Hyunjin önce Felixin kalçadına bir şaplak indirerek Felix in inlemesine sebep oldu. Daha sonra ise buruşuk pembe deliğe öpücük bırakmaya başladı. Hyunjin'in taktiği idi bu.
1 öpücük. 1 inilti. Taktik böyleydi normalde işe yarardı lakin Hyunjin daha fazla dayanamadı. Ve dili ile buruşuk deriyi yalamaya başladı. Yaladıktan sonra ise emiyordu. O kısımda işi bitince doğruldu. Ve Felix in suratına baktı. Bu onu tahrik etmişti. İlk olarak iki parmağını Felixin ağzına yolladı. Felix itaat ederek emdi parmakları. Hyunjin Felixin ağzından çekti parmaklarını. Ve ilk önce işaret parmağını Felixin deliğine yolladı.
Felix gelen zevk ve acı ile inledi. "A-ah H-hyunn". Hyunjin bunu duyduğunda hiç beklemeden orta parmağınıda içeri yolladı ve makas hareketi yapmaya başladı. Felix hem zevk hemde istek ile inliyoddu Felix artık Hyunjini istiyordu içinde. Hyunjin'in elini tuttu ve "Hyun seni istiyorum." Dedi Hyunjin ilk önce tereddüt etsede Felixin gözünds befilen muhtaçlık ve istek duygusu ile çok uzatmadan penisini deliğe konumlandırdı.
Yavaş bir şekilde Felixin içine girdi. Ve hareket etmeye başladı. Felix zevk ile inliyor ve ne dediği anlaşılmayan mırıltılar çıkarıyordu. Hyunjin dahada hızlandı. Bir yandaan Felixin kalçalarını okşuyor diğer yandan Felixin penisi ile uğraşıyordu.
Hyunjin Felixi biraz daha çekti ve Felixin boşalmasını sahladı. Felix gelen rahatlama ile bir inilti bıraktı. Hyun ise iniltiden sonra Felixin içerisine boşaldı.
[SMUT BİTTİ 🤍]
Hyunjin kendini sevdiği civcivin yanına bıraktı ve civcivin saçını öpüp okşadı.
"İyi geceler lix"
"İyi geceler hyun~~"
______
Hastanedeyydim yazamadım. Seviyorum sizi.
Muahhh