18~Final

171 11 42
                                    

Not:arkişlar fikir yok ilham yok beyin yok o yüzden bu bölüm final. Angst

[Yazar]

Felix ve Hyunjin sabah kalkıp Felixin kontrolleri için hastaneye gideceklerdi. İlk uyanan Hyunjin olmuştu o kalkıp iş yapmak yerine Felixi izlemeye başladı. Artık saatin az kaldığını fark edince Felixin yanağını öptü ve uyanmasını bekledi ama Felix daha çok sindi yattığı yere Hyunjin de onu öpücüklere boğmaya başladı. Ve eninde sonunda Felixi uyandırmayı başarabilmişti. Felix ve Hyunjin giyindiler ve Hyunjin'in ısrarları üzerine Hyunjin'in evinde ailesi ile yemek yiyeceklerdi. Beraber çıkıp Hyunjin'in ailesinin evine gittiler.

Felix ailesi ile biraz daha kaynaşmıştı. Hyunjin babasından arabasının anahtarını istedi. Babasıda verdi biraz daha beraber konuştuktan sonra hyunlix ikilisi kalktılar ve hastaneye gitmek için arabaya bindiler. Bu gün çok güzeldi. Hyunjin Felixi bol bol öpüyordu buda ikisininde hoşuna gidiyordu. İkiside arabaya binip kemerlerini taktıktan sonra  Hyunjin yaklaşıp Felixi öpmeye başladı. Sanki dün Felix ile gece geçiren o değilmiş gibi açlık ile öpüyordu.

Hyunjin arabayı çalıştırdı. Ve sürmeye başladı. İkiside konuşarak ve gülerek geçirmişlerdi zamanlarını. Hyunjin markette durmak için frene bastı lâkin fren çalışmıyodu. Hyunjin ne yaparsa yapsın olmuyordu. İkiside birbirlerinin ellerini tutuyorlardı. Ve şekildede karanlığa gömülmüşlerdi.

Hyunjin ve Felixin aşkı Romeo ve Juliet e bin basardı. İkisi birbirlerini ölümüne severdi Hyunjin her gece Felix için tanrıya yalvarır Felix ise onun için bu dünyada kalırdı. Felix aslında Hyunjine söz vermişti. Onun için yaşayacaktı.

Hyun ise Felixe söz vermişti onun yaşayabilmesi için yaşayacaktı. İkisinin tek ailesi birbiri iken şimdi bu şekilde ölmek ikisininde ruhuna dokundu. Hyunjin o gün aslında Felixe evlenme teklifi edicek ve onu tamamen kendine saklayacaktı. Ama ikiside şimdi kara toprakta sığınıyordu.


______________

Ben çok şerefsiz bir insanım bende biliyorum az üzülün diye böyle yaptım

O BEYAZ BİR CİVCİVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin