13~Boku yedin jinnie

197 17 26
                                    

Kapı küt diye açıldı. Aklıma noonalar geldi, neyse kapıya döndüm anam.

"Efendim ana"

"Sal çocuğuda tanışak."

"Anacım ben sana bir çocuktan bahsetmiştim ya ben onu yanlış anlamışım bu o çocuk."

"La it ne diye çocuğu bırakıyon o zaman."

Ha Bismillah geliyo one Lan AHA TERLİK kaç.

Lan bu ne biçim kadın durmuyo Felixin yanına gideyim de korusun beni. Koştum civcivimin yanına arkasından sarıldım. Annem otomatik olarak durdu.

"Merhaba oğlum ben bu arkamdakinin annesiyim artık istediğin kadar burda kalabilirsin veya bu senin yurduna gelebilir."

Ben tam annemin tanışmak için kaldırdığı elini çekecekken Felix anneme sarıldı. Titreyeceğini bilmesine rağmen.

"T-teşekkürler a-abla."

Ben ağzım 3 kilometre Ankara uçak istasyonu açarken onlar sarılıyodu Felix titriyodu ama hiç sorun etmedi cnm sevgilim.Yaaa ben özledim civcivimi salın artık araya girdim.

"Yeter bu kadar bande varım ben civcivimi özledim ayrılın."

Dedim ve annemi odadan çıkartıp kapıyı kitledim arkadan bana bağrıyodu ama ben civcivime hasret ve açlıkla bakıyorum.

[Felix]

Hyunjin üstüme yürümeye başladı. Bana öyle bakıyorduki bakışlarıy la yedi bitirdi beni.

"Şimdi civcivim senin le bir oyun oynayacağız ama kaçmak yok tamammı?"

Bende sadece hıhım dedim benim üstüme çıktı sonra kucağına aldı

⚠️SMUT WARNİNG⚠️

Şuan öpüşüyoduk ve elleri kalcalarımda geziyordu altımdaki şortu çıkardı ve geri kalan kıyafetleride çıkartıp beni boxerle bıraktı çok utanıyordum şuan yanaklarıma bir sıcaklık indi.

"Babacığindan utanma bebeğim."

Dedi ve üzerime eğildi boynuma ve omuzlarımı emmeye basladı izlerini bıraktık tan sonra teker teker öptü ve tek elini göğsüme atıp ucuyla diğerinide ağzına aldı.

Ben zevkten sesiz sesiz inlerken birtten göğüs ucumu dişleri ile ezince yüksek bir şekilde inledim. Bir eli boxerime indi ve çıkardı. Penisimin basına öpüçük bıraktı ve çekmeye başladı.

Ellerini ağzıma verdi emdim emdikten sonra tek parmağını içime soktu zevkten ve acıdan inledim. İkinci parmağını soktu tekrar inledim ve daha sonra makas hareketi yapmaya başladı .

Ben daha yeni alışmışken birtten acı ile inlemem bir oldu bir baktım içime girmiş şerefsiz gel git yapıyordu inliyodum birtten vurdu zevkten inledim.

Boşaldım bana baktı öptü beni öptu tekrar

"Yaramaz civciv daha ben boşalmadım." Dedi sitemle benim aklıma bir fikir geldi.

Doğruldum ve penisini elime aldım önce çektim. Sonra eğildim ve tukürüp sakso çektim bunu da Minhodan ögrendim oda sevgilisi Han a yapıyormuş.

Ben sakso çekerken o da inliyordu her inlediğinde hızlanıyordum kalçama şaplak attı ve son vuruşu yaparak bosalmasını sağladıma ağzıma boşaldı.

"Tükür bebeğim." Dedi

Elini uzattı ama ben yuttum. Bu hareketin ile sırıttı beni kucağına alıp odasındaki lavobaya götürdü.

🍼SMUT BİTTİ🦄

Beraber duş aldık kalcam şuan yanıyordu ama çok güzel bir histi beraber giyindik beni  tekrar kucağına aldı ve yurda gittik. Ben kucağinda mıyışırken yurttan içeri girdik.

Ama gidiğimiz gibi noona ların üstümüze kosması ile orda durduk.

Boku yedin Jinnie

O BEYAZ BİR CİVCİVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin