14~Susun lan

151 18 7
                                    

[Benden]

Hyunjin Felixi kucağına aldı ve odaya götürdü odada iki kişilik bir yatak vardı. Hyunjin Felixi yatağa yatırdı kendiside yanına yattı ve Felixe sarılak uyudu. Çünkü civcivi çok güzel kokuyordu.

[Flashback] ~Hyunjin

Bu gün Felixin doğum günü civcivim bu gün 7 yaşına giriyor çok mutluyum. Bu gün Chae noona beni civcivim'e hediye almam için dışarıya çıkartıcaktı bende bu gün o yüzden civcivime soğuk yapmıßtım. Üzülmüştü ama sonradında çok mutlu olucaktı.

Koltukta civcivime ne alsam diye düşünürken Civcivimin odasından bir ses geldi koşarak gittim.

Kapıyı açtığımda eli kanayan bir Felix, ve yerde kırılmış bir şekilde annemin ve benim beraber çekindiğimiz fotoğrafı tutan çerçeve vardı.

Sinir ile kaşlarım çatıldı. Benim bu resme ne kadar değer verdiğimi biliyor neden böyle bir şey yaptı.

"Hey! Neden yaptın bunu."

Bana baktı.

"B-ben y-yapmadım."

Ha benim buna inanmammı gerekiyor yerdeki camlardada kan var onun elindedir  ve odada sadece ikimiz vardık nasıl o yapmadı.

"HEY BURADA SADECE SEN VARDIN TABİKİ SEN YAPTIN."

Fotoğrafı alıp odadan çıktım. Felix ise her zamanki gibi kriz geçirecekti ama banane.

Koridordan kendi odama giderken  iki çocuğun konuşmasını duydum(!)

"Ohh o Hyunjin veledi Felixe çok kızacak."

Öbürü konuştu.

"Abi bence çok ileri gittik."

"Ne ileri gidicez oğlum. Hyunjin nede olsa o fotoğrafı çok seviyo ama Felixide çok seviyo. Bizim kırdığımızı öğrenirse biteriz ama Felix kırarsa bir şey demez"

"Haklısın abi"

Lan bunlar ne boş yapıyo demek bunlar civcivime laf atıyo.

"Abi Hyunjin geliyo"

Sırıttım.

"Felix çerçeveyi kırmış çok sinirlendim kesin şuan kriz geçiriyordur."

Abi denilen konuştu.
"Lan bu kafayı yemiş insan sevdiğine hiç kıyarmı?"

Ona döndüm.

"SUSUN LAN"


_________

CAN SIKINTISI 262 KELİME

O BEYAZ BİR CİVCİVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin