~12~

100 46 8
                                    

ALMİLA CARMELA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ALMİLA CARMELA

Medya: Kitabımın Tanıtım Videosu. Kesinlikle izleyin ve yorumlarda fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim.

⭐⭐🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟⭐⭐

Almila buradaydı. Şu an kanlı canlı benim karşımda duruyordu. Üstelik bu diyarda yaşıyordu. Diğerleri gibiydi, onlar gibiydi. Benim gibiydi...

Bir yanım burada yalnız olmadığım için rahatlamıştı. Koşup ona sarılmak istiyordum. Her şeyi anlatmak istiyordum. Tüm korkularımı,yaşadıklarımı anlatıp rahatlamak için her şeyi verirdim. Güvendiğim birinin yanında olmak için...

Fakat bir yanımsa ihanete uğramış gibi hissediyordu. Bana yalan söylemişti. Yıllarca susmuştu. Kim olduğumu biliyordu. Şizofren olmadığımı biliyordu fakat yıllarca acı çekmeme göz yummuştu. Ben delirdiğimi sanarken ağzını açıp tek kelime söylememişti. Ona eskisi gibi güvenebilir miydim artık bunu bilmiyordum.
Mila ile odada yalnızdık. Sorin odadan çıkmıştı.

" Otur " ellerimi nazikçe tuttu. " Artık zamanı geldi. Sana her şeyi anlatacağım Estelle. "

" Neyi anlatacaksın? " dedim " Yıllarca bana neden yalan söylediğini mi? "

" Dinlemeden yargılıyorsun. " dedi " olaylar düşündüğünden çok karışık. Buna mecburdum. "

" Mecbur muydun? " şimdi bağırıyordum. Kontrolümü kaybetmem an meselesiydi.
" Peki ben? Ben buna mecbur muydum? Yıllarca delirdiğimi düşündüm. Sırf senin 'mecburiyetin' benim gerçekten aklımı kaçırmama neden olacaktı. Kim olduğumu bile bile sakladın benden Mila. "

" Almila " diye düzeltti beni " Adım Almila ve sakin olmalısın Estelle. Seni korumaya çalışıyordum. Hazır olduğunda söyleyecektim. O zamana kadar normal bir hayat yaşaman gerekliydi. "

" Hazır olduğumda mı? " dedim " böyle bir şeye nasıl hazır olabilirdim? Söyler misin? "

" 18 yaşına geldiğinde! " diye bağırdı
" her şey ayarlanmıştı. Sana anlatacaktım. Sakince seni buraya hazırlayacaktım ama onlar bunu mahvettiler. "

" Kim? "

" Kim olacak? " onu ilk kez bu kadar öfkeli görüyordum. " Asteria belalarını versin ki Flamma Krallığı! "

Rosa Krallığı... Flamma Krallığı... Tanrı aşkına, neden birbirlerinden bu kadar nefret ediyorlardı? Bu diyara geldiğimden beri o krallık buraya, bu krallıkta oraya sövüp duruyordu.

" Aranızdaki bu düşmanlığın sebebi ne? " dedim. Merakım azda olsa öfkemi gölgede bıraktı.

" Onlar hainler " dedi " Eğer seni ele geçirirlerse Kozmos'un sonu ne olur ancak Asteria bilir... Tüm diyara hükmetmek istiyorlar. Seni kendi çıkarları uğruna kullanıp bir kenara atmaktan çekinmezler. Bir Blackwood'a asla güvenme. "

Kozmos YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin