~18~

52 21 5
                                    

Almila Carmela

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Almila Carmela

"Öldürüldüler" " Öldürüldüler"
Zihnimde yankılanan tek kelime buydu şu an. Doğruydu, görülerimde ailemin ölümünü görmüştüm. Öldürüldüklerini içten içe düşünmüştüm ama bunun aklından geçmesi farklı yüksek sesle dile getirilmesi daha farklı bir şeydi.

" Neden? " diyebildim sadece.

Almila sustu. Gözlerini kaçırdı. Tuhaf davranıyordu. Nedenini anlayamıyordum.

" Anlat. " dedim " Ne oldu? Neden susuyorsun? "

" Estelle " dedi " Senin için öldüler. Ailen seni korumaya çalışırken öldü. "

Söyledikleriyle beynimden vurulmuşa döndüm. Benim yüzümden ölmüşlerdi. Beni korumak uğruna can vermişlerdi.

" Ama neden? " dedim " Kim yapar bunu? "

" Esty sen muazzam bir güce sahipsin. Herkesin sahip olmak istediği bir güce... Ailen Kozmos Yıldızı olduğunu öğrenince önce bunu herkesten sakladılar ama öğrenilince seni kaçırıp gücünü kontrol etmeyi isteyen birçok kişi oldu. "

" Flamma Krallığı gibi mi? "

" Evet, çok doğru bir noktaya parmak bastın. Flamma Kralı Dannas Blackwood seni eğitmek istediğini söyledi ailene. Oğulları ile birlikte eğitim alacaktın. Seni hem koruyabileceğini hem de üst düzey bir eğitim sunabileceğini teklif etti. "

" Ailem ne yaptı? Beni dünyaya mı kaçırdılar? "

" Hayır. Hemen değil. Bu öyle hemen reddedilebilecek bir teklif değildi. Rosa ve Flamma Krallığı uzun yıllardır anlaşamazlar ama o zamanlar tamamen düşman değildik. Bazen çıkarlarımız uyuşursa antlaşmalar yapardık. Ailen de önce tereddüt etse de sonra teklifi kabul ettiler. "

" Nasıl yani?! Ailem beni kendi elleriyle o canavar adama mı verdi? "

" Sakin ol. Seni ziyarete geliyorlardı ve önceleri sorun yokmuş ama daha sonra o hain adamın gerçek yüzünü görmüşler. "

" Peki ne oldu? Bunların hiçbirini hatırlamıyorum. "

" Bu çok normal. Seni dünyaya göndermeden önce üzerine çok güçlü efsunlar kondurdular. Görünüşün mortalislere benzesin diye. Dikkat çekmemeliydin ve en önemlisi geçici bir hafıza efsunu yaptılar sana. Geçmişini unutturdular. "

" Yani hafızamı mı sildiler? Ama neden?! Bunu nasıl yapabildiniz? Bu... Bu... "

" Biliyorum, kızgınsın ama yargılamadan önce düşün. Eğer her şeyi hatırlasaydın mortalislerin dünyasına nasıl adapte olacaktın? Travma geçirirdin Estelle. 9 yaşında bir çocuktun. Aileni yeni kaybetmiştin. Bu acıya dayanman için bu gerekliydi."

" Ama ya anılarım? Onlar ne olacak? "

" Endişelenme, söylediğim gibi bu geçici bir efsun. Yakında her şeyi hatırlayacaksın. Bazı şeyleri hatırlamaya başlamadın mı zaten? "

Kozmos YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin