-❤️‍🔥

366 47 49
                                    

17/07/2023

Sevgili Günlük...

Buraya yazmak için hazırlanırken çok vakit kaybettim çünkü sana duygularımı en yalın haliyle anlatmak istedim. Umarım hala oradasındır ve beni görüyorsundur. Şuanda beni izleyip yazdıklarımı aklına kaydettiğine eminim Chan.
Nereden başlasam ki, bilemedim. Ama bir yerden başlamak gerek sonuçta, değil mi?
Senin gittiğin günün üstünden tam iki hafta geçti. Duygularım hala çok taze ama dikkatimi biraz daha iyi toplayabiliyorum. Biraz daha bekleyebilirdim belki ama o zaman duygularım bu kadar taze olmazdı, gerçi bunun için endişelenmeme gerek yok çünkü sen zaten aklımdan geçen her şeyi biliyorsun.

İki haftadır her günüm cehennem gibi, seninle sadece ,yaklaşık, beş aydır yan yanaydık ama o kadar alışmışım ki sana daha önce nasıl yaşadığımı unuttum. Günlerim bu kadar sıradan ve sıkıcı mıydı?
Annem alışacağımı söylüyor ama ben alışamıyorum, alışmak istemiyorum Chan. Seni çok seviyorum, seni çok özlüyorum, belki seninle birlikte ben de gelmeliydim ama bunu yapmak için geç kaldım. Üzgünüm sevgilim ama ben artık korkuyorum. Yanına gelmeye cesaretim yok.

Hayat beni çok korkutuyor artık, tek başıma kalmış gibiyim. Sen haklıydın, seni bir uzantım olarak görüyordum. Her zaman benimle kalmak zorundaydın bu yüzden hiç endişelenmedim, asla gidemeyecektin sonuçta ama gittin. Gücüm hiçbir şeye yetmiyormuş meğer. Küçük beynim seni hayal edecek kadar çalışıyor ama nasıl yaşatacağını bilmiyor.

İnanılmaz bir boşluk hissediyorum. Göğsüme saplanıp duran o ağrı yok artık ama keşke olsa. Kalbimin boş kalması daha çok ağrıtıyormuş meğer.

Fazla uzatamayacağım çünkü düşüncelerimi toparlayamıyorum.
Seni seviyorum Chan, seni tüm hayatım boyunca seveceğim. Her zaman senin hasretini çekeceğim.
Her daim benimle birlikte yaşayacaksın, kafamın içinden asla silmeyeceğim seni.

Seni bana getiren tanrıdan artık tek bir isteğim var, seni bir kez daha görmek istiyorum. Hayatımda yapacağım son şey olsa bile fark etmez, sen buna değersin.
Her tapınağa gideceğim, artık dileklere inanacağım ve tanrıya seni bana bir kez daha göstermesi için yalvaracağım.

Lütfen Chan, lütfen oralarda bir yerlerde ol. Lütfen bana geri gel. Ben sensiz ne kadar ileri gidebilirim bilmiyorum. Seni çok özledim sevgilim. Ölene dek seni bekleyeceğim.

Son
---

-----------------

Sonunda final verdik aşkolar.

Aslında bu ficin devamını yapmak istiyorum Chan'ın insan olarak geri geldiği ama okunacağından pek emin değilim. ⬇️


⚠️⚠️ Devam ficini yayınladım aşkolar ismi "My Eternal Love" bunu sevdiyseniz umarım onu da seversiniz <33

Buraya kadar okuduğunuz için teşekkür ederim. Umarım zevk almışsınızdır <3



My İmaginary Friend/ChanMinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin