Gözlerimi açtığımda bembeyaz bir yerdeydim. Bir saniye... revire mi geldik? Nasıl bulmuşlardı burayı?
"Lenora... iyi misin?" Diye sordu Romeo.
Sahi ben iyi miydim?
"Başım ağırıyor." Dedim.
Odaya göz gezdirdiğimde gözlerime ve hatırıma yabancı gelen birini gördüm. Bu kimdi şimdi.
"Siz kimsiniz?" Diye sordum.
Gri gözlerini bana çevirdi.
"Cezaya kalmış bir öğrenci?" Dedi.
Ceza mı? Yine mi?
"Sizde mi?" Dedim yanlışlıkla.
"Arkadaşlarının söylediğine göre sizde ceza almışsınız. Ne var bunda bu kadar şaşıracak klasik okul öğretmenleri işte. En ufak yanlışta nasıl yanlış yaparsın der ve ceza verirler." Dedi.
Acaba buna ne isim taksak?
"Siz sormadan söyleyeyim. Adım Matthew. Sizin peki?" Dedi.
Bir saniye kişiye özel niye konuşuyorsunuz?
"Arkaşlarınla tanıştım buraya geldiğimde." Dedi.
VALLA ZİHİN OKUYO SAYMAM Kİ.
"Lenora, Lenora Hope." Dedim. Resmi bir şekilde.
" 9'lardan olmalısın. Daha önce seni burada görmemiştim." Dedi.
"Evet, 9/+." Dedim.
Tc de versen mi bu ne? Neden her bilgiyi veriyosun Lenora?
"11/- , ayrıca memnun oldum." Dedi.
"Bende memnun oldum." Dedim.
Bir anlığına da olsa babamı göremiyeceğimi unutturmuştu bu konuşma. Bunu düşündükçe panik olmaya başlıyordum. Derken bir ses duyuldu odada.
"Özür dilerim. Hata ettim. Seninle o şekilde konuşmamalıydım." Dedi.
"Özür dilemeni gerektirecek pek birşey yok aslında haklıydın." Dedim.
"Ne demek haklıydım? Bayılmana sebep oldum." Dedi.
Sesi bir daha yapmıyacağım anne diyen çocuklar gibiydi.
"Yok, bunun seninle bir ilgisi yok. Farklı bir sebepten ötürü olan birşeydi." Dedim.
"Lenora,gerçekten iyi misin?" Diye sordu Romeo.
Cidden bu kadar korkmuş muydu? Alt tarafı bayılmıştım çokta şey edilcek bişey değil ama.
"Evet iyiyim. Sadece başım ağırıyor." Dedim.
"Bakın, arkadaşınız için endişelisiniz anlıyorum fakat. Bence biraz daha dinlenmeye ihtiyacı var. Baş ağrısının da geçmesi için." Dedi.
Gerçekten zihin mi okuyor acaba? Buna gerçekten de ihtiyacım vardı.
"Ayrıca kütüphaneyi tek başıma toplama fikri çok korkunç , sizde ceza aldığınıza göre hadi kütüphaneye."dedi Matthew.
"Ara ara gelir kontrol edersiniz." Diye devam etti sözüne.
Herkes homurtular eşliğinde çıkarken. Matthew bana doğru gelip fısıldadı.
"Birşeye ihtiyacın olursa okulda veya herhangi bir yerde. Adımı söylemen yeterli." Dedi.
Ne oluyor bu aşşağılık yerde. O değil de herkes tanıdığına göre önemli biri olmalı ama önemliyse okulda ne işi var ki? Diye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli Okul
הרפתקאותLenora annesini hiç görmeden büyümüş bir genç kızdır.Lgs sonucuna uygun bir okul bulur fakat bu okulda bir tuhaflık vardır. "Ya duymazsan?" "Duyarım."