Podvečer

31 1 0
                                    

Rozběhla jsem se směrem k relax placku kde jsem předpokládala ale alespoň jeden z nich bude, a ne mýlila jsem se. Byl tam Jeremy, Janča, Tálet a Jogo.

Já: Hej! Panstvo vstávat musíme okamžitě svolat nástup.
Jeremy: Proč jsi nepouzila vysílačku? Nemusela jsi běhat.
Já: To není špatný nápad. *do vysílačky* Nástup! Všichni!

Všichni se zvedli a společně jsme pomalu svižným krokem došly pod altánek a počkaly na ostatní. Berenika přiběhla směrem od disco plácku. A chvíli po ní doběhli i studenti a Baldy se Svenem.

Sven: Vlkan vši?
Já: Vždyt tu nemají prefekty. Děcka! Prosím spočítejte se a počítejte i s tím že tu máte prefekty.
Studenti: Oky.
Já: Bezva, 2body každé koleji.
Berenika: Proč jsi nám volala?
Sven: Volala vás jelikož nás našla pod Bongem bez hůlek.
Já: A potulčené.
Berenika: Bez hůlek? Kdo vám je vzal?
Baldy: Prefekti!
Jeremy: Chcete mi říct že vás přemohly prefekti?! Studenti?
Sven: Kdyby tady někdo nejmenovaný uměl třetí level. Tak by jsme je zvládly. Že?
Baldy: Hej! Já za ti nemůžu že ho nemůžu.
Já: Přesně to co řekl Baldur.
Berenika: A víte alespoň jak šly?
Svém: S měrem k lesu.
Jeremy: Jdeme tam!
Berenika: Zbláznil ses?
Taletus: Co se může stát?
Berenika: To je pravda.
Já: To to nikomu nedochází?
Jogo: Co?
Já: Tohle by nevymyslely oni. A pokud jste si nevšimly, Jolana tu jaksi není.
Jolana: Promiňte už jsem tu potřebovala jsem si dojít pro hábyt.
Já: Tak dlouho?
Baldy: A DOST! Hell semnou okamžitě!
Já: Ale-
Baldy: Hned!

Popadl mě za rameno a násilím odtáhl za Bongo. Hned za ním mě pustil a začal na mě křičet. Chtěla jsem se mu postavit ale měla jsem k němu příliš velký respekt.

Baldy: Proč? Proč do ní zase riješ?
Já: Sám si říkal že nevěříš novým profesorům.
Baldy: Tohle je jiný už od prvního dne se chováš divně! Co se děje?
Já: Už jsem ti to říkal, ale ty neposloucháš.
Baldy: Tak mluv. Poslouchám.
Já: Jolana vás manipuluje. Je ti lhářka.
Baldy: A jak si mám být jistý že nemanipuluješ ty?
Já: Proč bych to dělala?
Baldy: Protože jsi Savitur.
Já: Už zníš jako Sven.
Baldy: Možná že na pravdu. Poslední šance Hell! Nech toho a začni se chovat na svůj věk!

Oba jsme odešly zpět na nástup. Opřela jsem se o sloup za lavičkou u vstupu u Bonga a jen mlčky sledovala jak se hádají, jak je najít a jak získat hůlky zpátky. Samozřejmě se zapojily i studenti. Po dlouhé alespoň hodinové konverzaci plné hádek jsme se schodili že čím dřív vyrazíme tím líp. Všichni se vydaly za Berenikou já jsem byla úplně v zadu kousek dál od profesorů co šly jako poslední. Bylo nyní hrozně poslední kdo by věřil byl Baldur ale nás nikdo neposlouchá. Kéž by tu byla Lucka, ale ta tenhle rok nepřijela. U vchodu do lesa se zastavila a otočila ke studentům.

Berenika: Děcka ticho! Nevíme kde jsou ani proč napadly profesory. Nikdo se nesmí zranit, tak že se přestaňte bavit a dokud nedojdeme zpátky sem nikdo nic neřekne jasný?
Děcka: Ano.
Taletus: Já vás neslyším.
Děcka: Ano kapi-
Berenika: Na to teď nemáme čas!

Svižným krokem jsme se vydala zkrs bránu a do lesa. Přidala jsem do kroku a kolem studetů jsem došla až dopředu. Šly jsem doopravdy dlouho ale nikde nikdo. Po asi 30 minutách jsme to vzdaly a šly zpět. Hned co jsme dorazili zpatky do resortu jsme se všichni rozešly na pokoje až na nás profesory. My jsme měli okamžitě poradu.

Berenika: Jsme tu všichni?
Taletus: Ano.
Sven: Proč nám sakra vzali hůlky a jak to že jsme je nenašly za školou!?
Já: Ty vis proč jsme je nenašly ale mě nikdo nevěří.
Sven: Jo?! A proč jsme je teda nenašly?
Já: Protože-
Baldy: Opovaž se, Jolanu z toho vynech!
Já: Tak to můžu jít rovnou spát jelikož tohle nemá smysl!

Naštvaně jsem se zvedla od stolu, praštila jsem dveřmi a odešla. Hodila jsem si na hlavu kapuci od pláště a pomalu šla přes cestu do pokoje. Bylo mi hrozně, nikdo mě neposlouchá a já nemám jak jim to dokázat. Je to skutečně ona co je nutí dělat ty krádeže? Začala jsem si být nejistá. Kdy by na to měla čas? Co když za tím zase stojí vrána a ne ona? Začali mi trochu téct slzy. Zalezla jsem si do pokoje kde už na mě čekala Nat ve svém pelíšku. Převlékla jsem se do pyžama, skočila si vyčistit zuby a šla si zalézt do postele. Zůstala jsem ještě hodně dlouho vzhůru. Nat si ke mě mezitím zalezla a když už jsem pomalu usínala uslyšela jsem jak zrovna přichází kluci do vedlejšího pokoje. Pokoušela jsem se usnout ale hned co zavřeli dveře si začaly povídat. Otočila jsem se zády k jejich stěně a v tu chvíli jsem zaslechla jejich konverzaci.

Jeremy: Tohle bylo hrozný.
Taletus: Jak získáme ty hůlky zpátky když prefekti jsou Bůh ví kde. A ani nevíme proč to dělají. Nutí je snad k tomu někdo?
Baldy: Co když má Hell pravdu?
Jeremy: Nebuď najivňí, Jolana?! Ta že by je k tomu nutila? Lepší vtip jsem ještě asi neslyšel.
Baldy: Ale co když jo? Nevím, Hell si je tím až moc jistá ale.... Jó je to blbost.
Taletus: Hell byla vždycky tak nějak... No jiná.
Baldy: Jo asi mate pravdu. Pojďme spát, jsem unavenej.

Hned co to do řekl jsem je začala ignorovat. Bylo mi ještě hůř než předtím. Baldy mi mohl začít věřit ale ne ty blbečci ho přesvědčili že je to lež. Potichu jsem brečela dokud jsem ne usnula.

Hell Savitur 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat