Zvěromagie

33 1 0
                                    

Formule, magizologie a atrakce to mi bylo ohlášeno jako předměty dnešního dne, na snídani. Naštěstí jsem nic neučila avšak jsem měla v plánu buď sedět u lanáčku nebo chodit s Kakoňou. Nebyla jsem ani na nástupu místo toho jsem seděla u sebe v pokoji na posteli a četla jsem knížku. Někdo mi zaklepal na dveře a ozval se hlas nějaké studentky.

Student: Paní profesorko jste tam?
Já: Ano. Pojď dál.

Otevřela opatrně dveře a vešla do místnosti.

Já: Nemáš být náhodou na hodině?
Student: Poslal mě vás bratr, Baldur. Potřebuje vaší pomoc. Začal se hádat s Jolanou.
Já: S kým?! Mazej na hodinu!

Okamžitě jsem vyskočila z postele, popadla hůlku, plášť a vyběhla co nejrychleji jsem mohla z pokoje. Ta studentka také běžela zpět. Doběhla jsem na disko plácek a slyšela jak na sebe skoro až ječí Baldur s Jolanou a ostatní jen přihlíží. Teď už jsem zpomalila a jen popobehla k davu kde jsem viděla jak proti sobě stojí Baldur a Jolana v dosti útočné poloze. Okamžitě bez váhání jsem vystoupila směrem z davu a ted jsme proti sobě stali v takovém trojúhelníku.

Já: Co se to tu ksakru děje? Človek si na chvíli chce dát pohov a vy se tu začnete zabíjet.
Baldur: Máš pravdu! Ona není nic dobrého!
Jolana: Liška není špatný tvor!
Baldur: Liška je ztělesněním lži a lsti!
Já: Jaká Liška?
Baldur: Ona se proměnila v lišku!
Jolana: Ale to nic neznamená prostě jsem zvěromág!
Jeremy: Vlastně, pokud jsi zveromágem proměňuješ se ve své ztelesnění v podobě zvířete.
Jolana: Moc mi nepomáháš!
Já: Jeremy má pravdu.
Jolana: Tak že hodláš pomáhat svému pitomému bratru?
Já: To odvoláš!
Baldur: Ne, jen ať mluví. Tak ze jsem pitomej jo? Rád si poslechnu víc.
Jolana: Oky! Ses pitomej lhář. Všem tu lžeš ty se nikdy nezmenší! Přestaň si hrát na hrdinu. Ty jsi byl, seš a budeš vždy jen a jen Padouch.
Já: Ty-!
Baldur: Hmmm to je tak,... Inspirující. Možná že jsem se celou dobu jen držel zpátky a čekal na moment jako je tento, abych udělal něco doopravdy doopravdy hrozného.
Jolana: Hell, hlídej si svého mazlíčka.
Já: On není můj mazlíček!

Vystartovala jsem po ní a jednu ji vrazila, tak silnou že se sesypala k zemi, Baldur mě okamžitě chytil kolem pasu a odtáhl od ní. Odvedl mě k Shervudu. Po cestě od Jolany až po hranu která dělila Shervud a Disko plácek jsem na ni řvala že.. No prostě hodně hnusných věci. U Shervudu mě pustil.

Baldur: Seš oky?
Já: Jo!
Baldur: Takhle naštvanou jsem tě ještě nevyděl.
Já: Jsem ti říkala že nejsem andílek.
Baldur: Doopravdy vše oky?
Já: JO!
Baldur: Co to mělo teda znamenat?
Já: Byla to... taktika.
Baldur: Zonku?
Já: Malinovou.

Šly jsme zpět na discoplacek kde už nikdo nebyl, asi odešli na další hodinu. A my šly k bufetu. Naštěstí byl otevřený sedla jsem si ke stolu úplně v rohu a Baldur koupil dvě zvonky jednu malinovou a druhou pomerančovou. Posadil se naproti mě a podal mi malinovou.

Baldur: Lepší?
Já: Ano.
Baldur: Tak že...
Já: Oky, nebyla to taktika. Naštvala mě.
Baldur: A proč?
Já: Nenechám nikdo ho aby ti nadával! Nikoho!
Baldur: A nežádal jsem o to náhodou?
Já: O co?
Baldur: O to aby mi nadávala?
Já: Jo. Počkat.
Baldur: Ano byla to taky taktika, pomalu se sama ničí aniž by si to uvědomila. Když to takhle půjde dál, vše odhalíme a vyženeme ji.
Já: To je-
Baldur: Úžasné? Já vím. Já jsem úžasný.
Já: Ano jsi úžasný a byl jsi nejlepší ředitel.
Baldur: Řekni to znovu.
Já: Byl jsi nejlepší ředitel.
Baldur: Kde že by teď meli vlastně být?
Já: Myslím že na atrakcích.
Baldur: Jdeme za nima?
Já: Jo, proč ne.

Zvedli jsme se a Baldur při odchodu vyhodil flašku do koše, zatím co já jsem si zbytek dolila do svého vaku na vodu a téže vyhodila flašku. Pomalu jsme došli k lanáčku kde zrovna byla Kakoňa spolu s Jeremym.

Hell Savitur 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat