7.fejezet

42 5 3
                                    

Cápicsek Bomba Pókica
csop
Bomba💣: Kész van 100 001 pók
Pókica🕷: Rendben már csak öt öt kell lefestenem. Cápicsek megtaláltad a könyvet, amit kértem?
Cápicsek🦈: Igen meg van.
Pókica🕷: Oké fél óra és kezdődik a hadművelet.
Bomba💣: Konan Paincije tuti lefog minket b**zni
Pókica🕷: Nem érdekel szegény penge meghalt és még temetést se rendezhettem.
Akatsuki
chat
Malac persely: Ki az a jó madár, aki ellopott tőlem 1 000 000 ot
Pókica🕷: Te költötted tapétára. vagyis inkáb le tapétáztad.
Cápicsek🦈: Hol van Pain?
Ship királynő: A leitatott uchiha rendőrséget faggatja.
Malacpersely: Áááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
Bomba💣: mi baja?
Angel: Olvasd vissza.
Cukros bácsi🍭: Tobi jó fiú megy segíteni.
Szobanövény🌳: Én meg le sz*rom mi van.
Cápicsek🦈: Te még élsz?
Szobanövény🌳: Nem én Zetsu szelleme vagyok.
Kaszás: Így már érthető. Hol van pókica rossz selytésem van.
Cápicsek🦈: Sütit Süt.
Kaszás: Megyek csórni.
Bomba💣: Neked nem adna nekünk viszont igen.
Cápicsek🦈: nekünk süti és kicsesz veled mert csak te nem kapsz. :P
Kaszás: Ez nem fer.
Pókica🕷: Szerintem meg igen kérdezd pengét ja várj óóóóó nem tudod mert meghalt, vagyis inkább megölted.

-Siker indulhat az akció- örültem meg. - Csak azt sajnálom, hogy nem láthatom.
- Az egyik pókra szereltem kamerát akkor nézzük- vigyorog pszichopatán Deidara.
Hidan az ágyán fekszik tök nyugodtan majd meg lát egy pókot, ami kiköpött penge majd még egyet meg mégegyet és így tovább majd rá másznak és elkezdenek egyesével felrobbanni mikor már csak 10 volt vissza hejcsere jutsuval felmentem majd megidéztem egy óriás pókot (erre kellet a könyv).  És a pók azt mondta mostantól figyelni foglak, ha még egyszer csak egy pókot is megölsz, vagy csak rosszul nézel rá megeszlek. A pók eltűnt Hidan elájult. Pain teljesen kivolt, amit tettünk, de nem azon, hogy mit csináltunk, hanem azon mért nem vettem be őket is ebbe mert mind beszálltak volna. Viszont akadt egy kis probléma Hidant kiütöttük 4 napra Konan Paincije csak boldog volt, hogy béke honol. Viszont Kisame, amit a bulin mondott nem emlékszik semmire mármint, hogy akar valamit mondani úgy, hogy aki mer nyer taktikát fogom használni.




Itt az újabb

Új tagok az akatsukibanWo Geschichten leben. Entdecke jetzt