Ez a rész tartalmaz hat egyes jeleneteket ahogy a címben is láthatjátok úgy hogy mindenki saját felelősségre olvassa
Én hosszú percekig csak szenvedtem melyek órának tűntek de nem hagytam hogy megtegye azt mert azt máskorra tartogatom és nem vele.
- Na cica ne ellenkez.- és elkezdte vagy is próbálta ki szívni a nyakam majd megelégelte és kebleimet kezdte csócsálni vergődtem de sehogy se tudtam szabadulni majd egy könnycsepp kezdett el legurulni az arcomról amit ő le nyalt.
- Fenébe már jön a hős szerelmed hogy talált meg!- erre én is kiváncsi voltam már én is érzékeltem a jelen létét viszont az még túlságosan messze volt de tudtam 10 percen belül itt lesz.
- Hát akkor cica itt az idő.- mondta perverz mosollyal majd a nadrágom és a cipőmet lerántotta rólam a bugyim még még rajtam volt viszont ő rajta már csak alsó volt amitől készült meg szabadulni ekkor elsikkantottam magam és a férfiasságát a számba találtam mikor ki vette belemarkolt a fenekembe és épp húzta volna le az utolsó ruha darabom mikor betört az ajtó Kabutó súlya lekerült rólam az összes fiú háttal volt nekem kivétel Kisame aki épp oda dobta Kabutot a fiúknak had gyepálják ahogy akarják de nagy részt csak Hidan verte.
- Szerelmem.- nézett rám majd le vette a köpenyét és felöltöztetett mert teljesen le fagytam.
- Fiúk helyettem is üssétek én inkább vele maradok.- ekkor minden elsötétült és csak annyit éreztem meg hogy két erős kar elkap s magához szorít.Kisame szemszöge:
Elájult gyorsan elkaptam a kedvesem láttam rajta hogy ez az egész megviselte felkaptam mennyasszonyi pózba rögtön tudatán kívül hozzám bújt.
- Hidan ne csak te üsd mi is had üssünk egyet kettőt.
- Jó de a végső ütés Kisaméé.- ekkor oda jött hozzám át vette az én kis pókicám oda mentem ahhoz a köcsöghöz és egy jó nagyot belé ütöttem hallottam jó pár borda roppanást meg töréshangot az ütésektől így is szenvedett de az én ütésem küldte a pokolra.
- Jó voltál Hidan remélem jó sok kínt át élt . . .
- Annyi fix na nem kell tovább mondanod már adom is vissza neked a te csoda bogarad.
- Kösz Hidan és köszönök nektek mindent.
- Nem tesz semmit vágták rá egyszerre. - Haza felé vettük az irányt ahol a lányok már agyon aggódták magukat mert nem engedtük nekik hogy jöjjenek velünk mikor betoppantunk rögtön elvették tőlem az én Laum és vitték lefektették pihenni mikor a vizsgálatokkal kész lettek én bementem megfogtam a kezét és csak hosszú órákig néztem majd elnyomott az állom.
DU LIEST GERADE
Új tagok az akatsukiban
FanfictionEgy chat melyben az aktsuki két új taggal bővül. És lesz benne szerelmi szál is egy vicces chat az uncsi szürke hét köznapokra. Köszönöm mindenkinek aki elkezdi olvasni mert ez az első ilyen könyvem chat én És előfordulhatnak 16 18 pluszos részek