17. fejezet

33 4 1
                                    

Piroska: Painn vagy másfél órája várjuk arra, hogy küld be vagy tockos lesz.
Painci: Jójó igenis főnök asszony.
Kaszás: Erről a tockos ügyről alaki mesélne légyszi.
Angel: Oké
Sasoriné🛠: Majd én mondom a lényeg az, hogy a buli előtt már te lég leittad magad a poros fekete földig. Laura előre szólt mindenkinek, hogy úgy oldja meg a nőzős ügyeit, hogy ne neki keljen levakarni rólatok a nőt úgy, hogy akkor lett bevezetve a tockos rendszer és a fiúk mivel már viselkednek már amelyik az nem kap tockost de inkább néz rá Zetsura vagy Tobira ők nem tanultak a leckéből
Cukros bácsi🍭: Kérek szépen Laura- chan olyan puszit, amit Kisamenek adsz Tobi jó fiú.
Szobanövèny🌳: Én is kérek csak én egy kicsivel többet.
Cukros bácsi🍭: frdiruiu9öehfvu3ewhfödkehfivnfepnc
Szobanövèny🌳: idfhvnmoewkgt7fvbuitfzghuerth68 rzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Piroska: Kisame mondtam már hogy ne húz be ekkorát annak az ütődöttnek mert szegény konannak kell ápolnia majd.
Shipp királynő: Megyek elviszem ezt az ájult barmot.
Kaszás: Ja így már érthető Pain te meg fogalmazz gyorsabban.
Painci: Hidanban van a nulla farkú neve reibi A kígyódémon tulajdonképpen egy gonosz szellem, amely az elnyomott nép sötét gondolataiból és érzelmeiből született. A fején lévő maszkon a 'nulla' kanji jel található. A Reibi megérzi az érzelmileg instabil embereket, majd felerősíti bennük a negatív érzéseket és a sötétséget. Ez jelenti számára az energiaforrást. Ha kérdése van valakinek most írj.

Sasoriné: Mikor lett belénk zárva?Painci: Csecsemő korotokban

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sasoriné: Mikor lett belénk zárva?
Painci: Csecsemő korotokban.
Angel: És mért csak most tudtuk meg ezeket.
Painci: Azért, mert eddig elvoltak altatva és két esetben ébredhettek volna fel, ha halálos veszélybe vagy a második opció, ami megtörtént, hogy ti négyen újra egyesültök egy családban mert mi mind családtag ként tekintünk egymásra.
Piroska: Hogy tudunk velük beszélni?
Painci: A tudat alattitokban és nekem most mennem kell.
Sasoriné🛠: Jó szórakozást gyerekek. Konan és ne aggódj majd mi kezeljük szegénynek a sérülését.
Painci: Nyugodtan szervezhettek bulit, de piát úgy se tudtok ennyi idő alatt szerezni.
Piroska: Oki a progi ötleteket ide kérem:
Sasorinè: Üvegezés.
'Tachi🐶 : Felelsz vagy mersz
Angel: Csók házasság halál
Malacpersely: csók fülkeeeeeeee
Cukros bàcsi🍭: Felelsz vagy mersz határok nélkül Zetsu samával ezt találtuk ki.
Piroska: Oké az ötből hármat elfogadunk sz üvegezést a felelsz vagy merszet és a csók házasság halált.
Malacpersely: És mi van az enyémmel?
Sasoriné🛠: Figyu nincs itt már szingli csaj és srácból is kevés van, aki szingli úgy, hogy kevesen szállnának be és ehhez a pia kevés.
Angel: De a világ összes piája is kevés lenne.
Piroska: És ezért van elvetve Tobiék ötlete is.
Hidan: De jó húgaim vannak, de jól tudják ki osztani az embert.
Bomba: Az én nőm.
Kisame: Az én nőm.
Sasori: Az én nőm
'Tachi🐶: Fél óra és kezdjük addig mindenki készüljön el.


Remèlem tetszett a rèsz ès mi fog törtènni a jàtèkoknál. Majd kiderül a kövi rèszbe.

Új tagok az akatsukibanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin