33. fejezet

18 4 2
                                    

A kezemben egy másik nutellás üveggel Hidant győzködtem, hogy kezdje el végül megadta magát és elkezdte mesélni.

       - A tánc még nem ért véget az előtt Itachival táncoltam mint ha a fellegekben jártam volna aztán pedig a legfiatalabb húgommal táncoltam Jujuval mikor véget ért a tánc Itachit kezdtem el keresni nem sok sikerrel a többiek még nagyban táncoltak Letti és Juju beszélgettek én teljesen kétség be voltam esve hova tűnhetett Ita ekkor két kezet éreztem meg a vállamon Deidara és Sasori volt az. Aztán meg - kezdte el a sztorit Hidan mesélni de ötletem sincs mér Ádámtól és Évától kezdte.
  - Csapjunk már a közepébe nekem sincs jó hangulatom amúgy a Juju és Letti hol van? Ők jobbak a lelkizésbe mert ha ti itt vagytok - mutattam a két fiúra - akkor ők hol vannak?
  - Itachival- közölte velem Sasori mint ha ez természetes lenne.
  - Na látod ők is elárultak - mondta Hidan.
  - Oké -  fújtam ki az eddig benn tartott levegőt amit amúgy észre se vettem. - most szépen folytatod bátyó de ne akarj már mindenből drámázni úgy hogy csak röviden
  - Jó vanna. - nézett rám kissé sértetten. - Hárman kezdtük el keresni és mikor megláttuk Tobival épp nagyban smárolt, mikor meglátott minket eltolta magától és jött a szokásos szöveg ez nem az aminek látszik itt nem volt semmi én ezt nem akartam én nagyban oda trappoltam lekevertem neki egy jó nagyot és szakítottam vele elég sokáig kopogott az ajtón majd az ablakon próbált bejönni Sasori kinyitotta neki Deidara meg ki hajította rajta a bőröndjét.
  - Ennyi?
  - Igen.
  - Nagyon hülye vagy.
  - De mért is. Úgy is csak hazudott volna.
  - Tobi kint fel van lógatva a lábánál fogva kérdezzük ki.
  - Szerinted csak úgy válaszolna nekünk? - Nézett rám az az ütődött agyalágyult bátyám.
  - De hogy úgy se mondana semmit mondta - Deidara ekkor egy szadista mosoly jelent meg az arcomon.
  - Akkor majd teszek róla hogy ne legyen más választása. - felvont szemöldökkel néztek rám én meg csak közöltem velük hogy - Max kicsit alá pirítunk.

Új tagok az akatsukibanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang