27.fejezet (+18)

37 3 0
                                    

   Mindenki saját felelősségre

   - Ha ennél tovább megyünk félek hogy nem fogok tudni.
    - Kisame én . . . Én szeretlek es tied vagyok .- Ekkor ajkamat rá nyomtam az övére majd mikor elváltunk az alsó ajkába bele haraptam. A helyzeten fordítva most ő volt alul rá ültem a csípőlyére levettem ruhámat amit ő minél messzebb akart tudni. Ezután a melltartóm kapcsáért nyúltam és egy pillanat alatt kikapcsoltam ezt eldobtam messzire Kisame megbabonázva nézett. Ő csak kajánul elmosolyodott és fordított a helyzetünkön. Elkezdte csókolni és szívogatni a nyakam majd a dekoltázsom végül eltakartam magam.
   - Hagyd még egy kicsit annyira finom vagy.
   - Nem mert úgy nézel engem mint egy . . .
   - Úgy nézlek mint a világ legszebb dolgát- mondja Kisame- és ha nem veszed el a kezed ne akard meg tudni mi lesz.
Ettől még nem vettem el a kezem ekkor csípőmhöz nyomta a csípőjét és elkezdte mozgatni. Amire kényesen felnyögtem és elvettem a kezem.
   - Te kis perverz.
   - Ha mindenkinek ilyen szép barátnője lenne akkor mindenki ilyen lenne.

Hajnalban keltem és gondoltam meglepem Kisamet. Felvettem egy köntöst és a fürdő ajtóból néztem az ébredező Kisamet mikor meg látta a köntöst kíváncsian nézett rám a lábamnál kicsit elmozdítottam az anyagot úgy hogy véletlennek tűnjön Kisame szemébe valami ismeretlen érzelem meg csillant. Oda jött a fürdő ajtóhoz és meg akart csókolni de én gyorsan elsurrantam és rá feküdtem az ágyra hemperedtem le Kisame oda sétál hozzám elmosolyodok felém támaszkodik és a fülembe súgja.
   - Úgy meg tenném újra.
   - Én meg zuhanyoznék. - ki pördülök alóla.
   - Kettő nem zárja ki egymást. - visszaránt és teljesen magához húz és a tér és a körülöttünk lévő világ megszűnt csókban forrtunk össze. Dereka köré kulcsoltam a lábam mikor lerakott már a zuhany alatt álltunk köntösöm kidobta és meg nyitotta a zuhanycsapját. Megszabadítottuk egy mást a ruháktól és meg éreztem ahogy Kisame férfiasságát kezdte bennem járatni. . . . /Képzeljétek el és ne öljetek meg ezért légyszi/

Új tagok az akatsukibanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin