30.fejezet

22 5 2
                                    

   - Lányok ébresztő - szóltam mire Julit kirúgtam az ágyból.
   - Ezt meg mi a fenéért csináltad?- nyafogott mi közben épp a földről kászálódott fel.
   - Tegnap te ébresztettél kedvesen gondoltam viszonzom. - vigyorogtam rá sátáni mosollyal
   - Oké na Konan te menj el fürödni nyugodtan nálunk mindjárt adok törcsit. Jujuka Lauka ha végre abba hagytátok egymás szidását hozzátok el Painéktől a maradék sminket és hajsütő vasakat ja meg el ne felejtsétek a fátylat.- főnökösködött Letti amin jót nevettünk
   - Igen is főnök asszony -vágtuk rá Jujuval egyszerre. Mire újra röhögő görcs kapott el mind a kettőnket.
   - Át hoztuk a sminket meg minden szart ami létezik.- ordítottam egy nagyot.
   - Jól van na ne ordíts csak te vagy süket. - szivat édes Lettikém.

Konan pont ekkor jött ki a köntösbe. Én leültettem a székbe és a haját csináltam felét felfogtuk egy pici kontyba és virágokat tűzdeltem bele közbe Jujuval kiválasztották a sminket én pedig le alapozta én megcsináltam a szemhély festéket  Juju a száját aztán még le hajlakkozta a haját míg mi ezeket csináltuk Letti megcsinálta Konnan fehér esküvői körmeit és láb körmeit mert ugye a magas sarkú elöl ki van vágva.
Miközben Letti még az utolsó simításokat végzi Konan körmein mi addig elkészülünk. 

   - Lányok köszönök mindent. De kérhetnék még egy szívességet?- néz ránk kutya szemekkel Konan
   - Persze.
   - Meg tudnátok kérni Hidant hogy ő kísérjen az esküvőn tudod.
   - Persze mért is ?
   - Mert kis korom óta árva vagyok a háború miatt. - mondja Koncsika.
   - Na Laura látom hozod a formádat. - mondja cinikusan Juju.
   - Bocs Konn nem tudtam. - mondtam meg bánóan.
Kopogtak persze Hidan volt mi hívtuk örömébe ugrált mint egy megkergült Jashinista és örömmel elfogadta Konan kérését.
   - Na induljunk - mondtam tök nyugodtan de Hidan még akkor is ugyan olyan megkergült volt.  - Arra gondoltam hogy még ma indulunk.

Ott kezdődtek a bajok hogy Konant hogy juttatjuk le az emeletről végül Hidan kiugrott a kezében Konnanal az ablakon de ezután zökkenő mentesen oda értünk. Kakuzu volt a pap azért fogadta el mert Pain azt mondta neki hogy akkor korlát nélkül ihat a bulin. De így is úgyis én nyerem meg megint az ivó versenyt mint a múltkor.
Megszólalt a zene mi el indultunk és utánunk jött Hidan és Konan nagyon boldog voltam két okból is az első hogy nem minden rózsaszín és pink volt a második meg persze Konanék

   - Elfogadod Konan férjedül Shinratenseies Power Paint?
   - Igen.
   - Elfogadod Shinratenseies Power Pain feleségedül Konant?
   - Igen. - mindenki nagyot sóhajtott.
   - Akkor kezdődhet a buli.- sipít vékony hangján Tobi.

   Mi a lányokkal gyorsan el szaladtunk át öltözni én egy piros koktél ruhát vettem fel és felkentem magamra egy kis piros rúzst. Letti egy sima kék ruhát vett fel míg Juju egy zöld mutatósabbat. Indultunk vissza a buliban ahol Pain infót akart közölni.

   - Először is lányok ma nem vedelhetnek.
   - Na ez rágalom - szóltunk közbe egyszerre Lettivel.
   - Jó akkor igyatok de nem rúghattok be.
   - Múltkor is csak mi maradtunk talpon. - osztjuk neki tovább az észt.
   - A kövi bejelentés pedig az hogy jön az esküvői csokor dobás.
   - Lányok felkészültetek????
   - Igen.
   - Nem teljesen - mondja Hidan és ekkor oda tolja mellénk Itachit
   - Szegény Ita. - mondjuk és majd nem el röhögjük magunkat.
   - Mire vissza nézek Konann épp dobni akarja de e helyett. . . .
 
  
 

Új tagok az akatsukibanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora