32 fejezet

19 5 0
                                    

A tánc véget ért mindenki elment aludni vagyis ezt mondták de tudom ,hogy huncutkodni mennek.
Kisame elkezdett maga után húzni az erdő sűrűjébe. Egy kis tómellett a tisztáson megállt és befogta a szememet. Hirtelen elvette.

- Meglepi.- mondta mélyhangján.
- Ezt mind nekem - kérdeztem meglepődve mikor megláttam a kis megterített pikniket.
- Igen és a kedvencedet csináltam.
- Rámeent??
- És még bögrés sütit.
- Köszi. - és adtam egy puszit a szájára. - Szeretlek.
- Én is téged - majd az ölébe húzott.

Megettük a finomságokat. És ordibálást hallottunk az erdőből.

- Na ezt is el kell rontania valakinek.
- Szerinted kik azok
- Szerintem Tobit lerészegítette Kakuzu és most Zetsuval rajta röhögnek.
- Ja de akkor Zetsu és Kaki tuti nem keveset ittak. - nevette el magát Kisame.

És ekkor ki jött Ita egy kosárral ami tele volt piás üvegekkel, mint a piroska és a farkas csak kicsit részeges piroskával.

- Ezek meg mi a fenét csináltak ha Ita ennyire ki van?- kérdezi Kisa.
- Én inkább nem akarom tudni de jobb lesz ha fel keresem a hülye agyalágyult nem normális bátyám érzem hogy az ő keze van benne szokás szerint tuti csinált valami baromságot. - hadartam gyorsan végig.

Adtam egy búcsú csókot még Kisamének ő indult össze kaparni a részeg haverját én meg elkezdtem futni a házakhoz arra értem oda hogy Tobi a ház előtti fára lábánál fogva fel lett lógatva előre is fogtam a fejem, nagy meglepettségemre azonban mikor bekopogtam kivágódott az ajtó és Deidarát láttam meg meg Sasorit.

- Úristenem ideje volt már hogy ide érj. - ölelt meg Hidan könnyes szemmel a kezében nutellával.
- Bátyó ez már rosszul kezdődik mi történt. - néztem a szemébe ő neki meg ujra csak elkezdtek folyni a szeméből a könnyek.
- Itaitachi megcsalt szerintem.
- Mi az hogy szerinted vagy igen vagy nem információt akarok és nutelládból is kérek.
- Jó.- mondta megadóan.



Bocsi a sok késésért de minden tanár úgy érzi hogy kötelező a diákok agyát leszívni.

Új tagok az akatsukibanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora