18.fejezet

28 4 5
                                    

A lányok át jöttek hozzám már akik itthon maradtak és gyors felvettünk mind egy kis ruhát speciel én egy vállas tűzpiros koktél ruhát vettem fel épp olyan színűt, mint a hajam. Juju egy virágos ruhát. Letti pedig egy térdig érőt vett fel ám az előre felé rövidült. Én nekem volt még időm egy tus vonalra és száj fényre a többieknek csak szájfényre mert Kakuzu márt nyekergett így is mert 2 perce ott kéne lennünk.
- Lányok mikor vagytok már kész. - ordibált Kakuzu.

- Itt vagyunk. Kezdődhet a party.

- Akkor kezdjük az üvegezést.

- Én kezdem mondta. - Juju pörgetett és Deidarán állt meg az üveg. - Felelsz vagy mersz?!

- Kakuzu és aki passzol az iszik egy feles pálinkát.

- Oké merek.

- Nyald le Zetsu nyakáról a tejszínhabot. - Hidi elrohant tejszínhabért majd kb. a fél üveget rá nyomta Zetsura. Dei megcsinálta Letti Zetsu temetését tervezte míg nem végzett majd, hogy jelezze ő is itt van beleült Deidara ölébe. Ezután volt pár kérdés és az Uchihától kérdeztem.

- Itachi mi a legnagyobb legrejtetteb titkod.

- Te kis ... .- ekkor Hidanra nézet.

- Itachi- san mért kérsz engedéjt Hidantól?

- Mert együtt vagyok Hidannal. Oké itt lefagytam.

- Laura te tudtad. - hüledezett Kaki

- Persze ha rajtuk múlt volna sose mondták volna el és Konanék fél óra múlva jönnek ezt megérdemelték amiért azt mondták csókoljam meg Tobit ( amúgy tobit vissza vettük az akatsukiba egz feltètelell hogy ùjra elàrulja Konohàt) nem szeretem a pálinkát így is szét szivattak.- meg amúgy halàli vicces volt hogz Tobinak es Zetsunak mindig csokolózósat adtak neki

- Kisame akkor pakolás.

- Time skip -

Mikor már mi végeztük a saját feladatunkkal Kakuzu épp a piás üvegeket próbálta eldugni szerencsétlenségére épp megérkezett Konan és Pain, akik jól lecseszték őt mi csak a kanapé mögül röhögtünk rajta.

Kakuzu szemszöge:

- Kakuzu ezerszer megmondtam, hogy ne vegyetek ennyi piát és pláne ne igyátok megegyszerre.

- Jó amúgy csak Hidan Zetsu és Tobito rúgott be.

- Mi az, hogy Tobito áruld el Kakuzu!!!

- Hát igazából Tobi nem Tobi hanem Obito Uchiha Obito.

- Te ezt honnan tudod??- förmed rám Konan biztos ilyen korra már mást tervezett a drága Paincijével.

- Hát felelsz vagy mersznél mondta el mikor már volt benne egy kis pia.

Laura szemszöge:

Végül meguntuk Kakuzék traccs partiját és felmentem a szobámba Kisát húztam magammal mikor kulcsra zártam az ajtót fura érzés fogott el és eltűntem és egy fura táj került szemem elé...
Köszi mindenkinek aki olvassa ès bocsànat a helyes íràsèrt.

Új tagok az akatsukibanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora