29.fejezet

19 4 2
                                    

Konanékkal elmentünk az esküvői ruha szalonba ezer meg ezer ruha volt. Már a huszadikat próbálta fel én meg-meg elégetem hogy az eladó minden féle ruhát hozott amibe Konn úgy nézett ki mint egy vattacukor felhő.
- Elnézést mi is körül néznénk mert tudjuk milyet szeretne a barátnőnk.
- De hát én is megtudom oldani.
- Azt mi nagyon is látjuk na hes-hes ha kell valami vagy próbálni szeretnénk szólunk. - el is ment tőlünk jó durcásan
- Na lányok a terv hogy hozzon mindenki egy ruhát ami a leges legjobban hasonlít Konanhoz.
- Lányok gyertek találtam egy szépet. - szólás enyhe fogalom inkább kiabált.
- Nem vagyunk süketek csak a Laura.
- Haha nagyon vicces vagy.
- Mi is megnéztük már ezt a ruhát és épp Konannal beszéltük hogy fontos e hogy fehér legyen a ruha mert ezt találtuk neki.
- És mit mondott??
- Hogy vigyük oda neki.
Konin jól ált a ruha mondjuk szívtuk az agyát rendesen az új meg új becenevekkel.
- Koncsika lehet egy kérdésem ?
- Lehet egye fene Laurácskám.
- Te terhes vagy mert régen kocka hasad volt és most enyhén gömbölyű.
- Hát elakartam mondani és igen az vagyok.- néma csönd borult ránk.
- Ez a ruha lesz ?
- Igen Juju csak szerintem nagy benne a hasam.
- Nem az amúgy meg hány hetes a tökmag?
- Az esküvőn lesz három hetes.
- És ki lessz a kereszt szülő??
- Hidachiékra gondoltunk.
- Persze hogy nem ránk.
- És nem is ránk.
- Meg nem is ránk.
- Ez csak vicc volt és ikreim lesznek és mindegyiknek külön lesz kereszt szülője  te és Jujuka. Bocsi Letti de Deidara tuti felrobbantaná.
- Juppi.
- Hah tudtam ám-mondja Jujuka míg röhögő görcsöt kaptunk.
- Már csak koszorúslány ruha kel meg ruha az esti partira.
- Oké mi lenne ha mi lenne ha olyan rózsaszín ruhánk lenne mint a szobánk fala.
- Fúj dehogyis én szín mérgezést fogok kapni az magenta rózsaszín remélem tudod.
- Legyen halványbarack mini ruha.
- Na az már jó.
Elkezdtünk keresni az emeleten rá is találtunk de sajnos nem volt jó méretű túl nagy volt.
- Ezeket bálnákra szabták
- Nézd Lau itt van ugyan az a stílus ugyanaz minden csak épp baba rózsaszín.
- Oké ha felpróbáljuk abból nem lesz gond- gondolkodtam hangosan.
Nagyon is jól ált és ment a haj színemhez is.
- Lányok légyszike had legyen ez-néz ránk Konan kutya szemekkel.
- Oké - egezünk bele mind.
- Ez szupi már csak a bulira kell ruha.
Megbeszéltük hogy csak Konanak lesz oda új ruhája. Nekünk meg van pár olyan amit még sose használtunk. Aztán indulhat a lány búcsú.
A lány búcsú közepén mind be aludtunk a filmeken vagy hatot megnéztünk már. Egymás hegyén hátán de kényelmesen.
Hatkor csörgött az ébresztő és ekkor döbbentünk rá hogy itt az esküvő napja.

Új tagok az akatsukibanOnde histórias criam vida. Descubra agora