- És hát amit most közölni fogok veletek ahhoz inkább üljetek le e miatt haddjuk abba a 9 biju begyűjtését is mert köztünk van a három legnagyobb biju és a nulla farkú biju is a legjobb felderítő. A terv melyhez a kilenc alacsony biju kellet volna azt Tobi eszelte ki, aki nem más, mint Obito. Ki lépett az akatsukiból visszament Konohába de az emlékezetét rólunk ki töröltük mit is akartam még most elfelejtettem.
- Esetleg kikbe vannak be zárva a bijuk.
- Ja tényleg és mondtam, hogy ne szóljatok bele. - Mormogta Pain.
- Oké szivem de mond már el ki kapta őket
- Oké akkor a legnagyobbal kezdem a 13 farú majomdémon mint ő son goku felesége, vagyis a királynő a neve Natsukashii és nehéz vele közös nevezőre jutni és elégé gyorsan változik a hangulata és neki Laura a jinchuricja.- Mi az enyém?
- Nem a dalai lámáé- fogja a fejét Pain.
- Jó akkor megnyugodtam, hogy nem a hugimba zárták. - Nyugodott meg Hidan.
- Te hülye tényleg Laurába zárták az én Laumba- Mondja Kisame miközben az ölében ülök és gondolkodom és a neve olyan felsőbb rendűen hangzik.
- Oké akkor a következő a 12 farú tigris démon a neve Tsuyoshi és nehéz hozzá közel férkőzni teljesen depis és neki Juju lett a Jincuricha.- Mi az enyém? - kérdi Juju és elájult Sasori épp, hogy elkapta. Szerintem kicsit lesokkolta a hír. Mi után felébredt egy perc volt kb és akkor folytattuk.
- Oké akkor a következő a 11 farú medúza démon a neve Makoto és ő a tengerek királya nagyon szeret beszélgetni és teljesen bedurcázik, ha nem töltenek vele elég időt és neki Letti lett a Jincuricha.- Nem lehet őket becserélgetni? - kérdezi Letti és Juju egyszerre.
- Nem, ha ki veszik belőletek a bijukat akkor meghaltok. - mondja érzelem nélkül Pién. Ekkor mind ketten befutottak a szobájukba és én is így tettem az utolsó titkot nem vártam már meg a gyűlést se folytatták nélkülünk.Hi itt az új rész ha tetszik votoljatok és a képek tudom kicsit furik lettek de az interneten nem lehet csak úgy 13 farkú bijut találni
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Új tagok az akatsukiban
Hayran KurguEgy chat melyben az aktsuki két új taggal bővül. És lesz benne szerelmi szál is egy vicces chat az uncsi szürke hét köznapokra. Köszönöm mindenkinek aki elkezdi olvasni mert ez az első ilyen könyvem chat én És előfordulhatnak 16 18 pluszos részek