13.

19 3 0
                                    

Prezliekla som sa a vybrala sa na večeru. Stále mi bolo smutno. V jedálni som si sadla na moje miesto ktoré bolo konečne voľné a pokúsila sa niečo zjesť. Kráľovná opäť odišla skôr a princ ostal s nami. Teraz sedelo pri ňom iné dievča. Sem tam si niečo povedali a stále sa smiali. Prebodávala som ho pohľadom. Nechcela som aby sa smial s iným dievčaťom. Pre mojími očami. ,,Vaša výsosť rada by som už odišla" povedala som pozerajúc mu do očí. ,,Samozrejme Desiré" povedal s úsmevom. Bola som na neho nahnevaná.

Dala som si dlhú kúpeľ a vliezla do postele. Vyrušilo ma klopanie na dvere. ,,Ďalej" skríkla som. Dvere sa otvorili a dnu vošiel princ. Zaborila som sa do vankúšov. Nevedela som čo odo mňa chcel. ,,Si v poriadku?" opýtal sa. ,,Ja neviem... som?" opýtala som sa ho z odporom. ,,Čo ti je?" prekvapene pozrel. ,,No ja neviem to mi povedz ty" sadla som si a oprela sa o vankúše, ,,vadí mi keď pred mojími očami koketuješ s inými." ,,Koketujem? Počkaj Desiré ty žiarliš?" začal sa smiať. ,,Nesmej sa ja to myslím vážne. Nemôžeš ma bozkávať a potom zvádzať druhú predo mňou" ,,Desiré ale my spolu nič nemáme" povedal vážne. 

Začala som sa červenať. Naozaj neviem ako fungujú vzťahy. Hanbila som sa. ,,Tak prečo si ma potom pobozkal?" spýtala som sa. ,,Na to som ti už odpovedal" očami sa zahľadel do tých mojích. ,,Ja ale neviem ako to chodí, to ma budeš bozkávať a zároveň zvádzať druhé?" ,,Desiré ale ja nikoho nezvádzam" zasmial sa a sadol si vedľa mňa. ,,Vieš maličká, to že sa s niekým bozkávaš neznamená že sa vezmete, napríklad ty s Dominikom videla si ho odvtedy? Nie" povedal a pohladkal ma po vlasoch. ,,Ale ja nehovorím že by si si ma mal vziať, len nebozkávaj iné keď chceš bozkávať mňa" otočila som sa k nemu. ,,Ja som nepovedal že ťa chcem bozkávať" povedal na čo som ho buchla vankúšom. On mi to vrátil a zvalil sa na mňa. Bol ťažký a nevládala som ho odhodiť.

Opäť sa mi zahľadel do oči. Naše pery sa jemne dotýkali tak bol blízko. Tentoraz som ho pobozkala ja. Opätoval mi to. Začali sme sa vášnivo bozkávať. Túžila som po ňom a on po mne tiež. Tentokrát to však bolo iné. Dole som cítila pulzovanie a túžila som aby si ma vzal tu a teraz. Začala som mu dávať dole tričko. V tom sa zastavil a pozrel na mňa. ,,Prosím" bolo jediné čo som dokázala vysloviť. ,,Desiré ja ti nechcem ublížiť" povedal. Na to som ho opäť pobozkala. Bozkami prešiel k môjmu rozkroku. Oddelila som nohy a uvoľnila mu tým prístup. Zaboril sa do mňa ústami. Telom mi prechádzala vlna slasti. Hladkala som mu vlasy a užívala si novo objavené pocity. Vlna slasti sa zvyšovala až som mala pocit že vybuchnem. Vzdychla som nahlas. Vyvrcholila som. Ľahol si vedľa mňa. Srdce mi ešte stále divoko bušilo.

Ľahla som si na bok smerom k nemu. On spravil to isté. Hladkal mi vlasy a nespúšťal zo mňa pohľad. ,,Ďakujem ti " povedala som mu. „Za čo?" „Za to, že si mi ukázal aké pocity a čo všetko môžem prežívať" Jemne sa usmial a pobozkal ma na čelo. Zatvorila som oči a počúvala tlkot jeho srdca. ,,Musím už ísť maličká" zašepkal. ,, E-e " zamrmlala som a objala ho okolo pásu. ,,Dobrú noc" postavil sa, ešte raz mi venoval pohľad a odišiel. Bola som unavená. Nevyčítala som si to. Chcela som to. Túžila som po tom. Túžila som po ňom. Bála som sa však ďalšieho pocitu ktorý sa ma zmocňoval a ktorý som nepoznala. Bála som sa, že začínam k nemu niečo cítiť.

SľubWhere stories live. Discover now