Rozdział 7

89 5 0
                                    

Janek wstawaj-potrząsałam blondynem starając się go obudzić.

Co-powiedział zaspany chłopak.

Gówno,wstawaj jest 10 a o 12 jedziemy po kotka!!-powiedziałam z widocznym entuzjazmem i euforią na twarzy.

Dobra idę się ogarnąć-mruknął i ruszył do łazienki.

Mruknęłam coś niezrozumiałego pod nosem i włączyłam instagrama żeby zobaczyć wyniki konkursu w którym brałam udział.

AAAAAAAAAAA!-wydarłam się-wygrałam czaprak z kentucky!!(czaprak to takie coś ci zakłada się koniu pod siodło a kentucky to taka przestizowa firma tak Amelia jest koniarą)

Co wygrałaś?-zapytał Janek wychodząc z łazienki,był w samych spodniach a koszulkę trzymał w ręce- 

Czaprak z kentucky!-wykrzyczałam-jutro mi przyjdzie hihhiih.

A co to ten cały czaprak?-zapytał zdezorientowany janek.

Boże-jęknełam- to takie coś co zakłada się pod siodło na konia,a tak się składa ze jeżdżę konno,iiiii dzisiaj jedziesz ze mną do stajni,ale najpierw jedziemy po kota zaraz będzie moja mama-

                          ///

Jechaliśmy już autem do hodowli która znajdowała się pod Gdańskiem-Janek chcesz coś do jedzenie?-zapytałam chłopaka.

A co jest?-zapytał-

Eeeee precelki, kanapki z serem,tosty,parówki,gumy,paluszki a z picia mamy fante,wodę gazowaną i nie gazowaną,colę,vodke? Dobra mniejsza,i jeszcze ice tea-skończyłam wymieniać jedzenie i picie.

Eeee dużo,to może ice tea i kanapkę z serem-powiedział Janek a ja podałam mu jedzenie.

Ej weź odkręć mi wodę-podałam mu mała butelkę z gazowaną wodą.

Dobra-chłopak zaczął odkręcać wodę a ona wylała się na całe siedzenie i jego bo moja mama gwałtownie ominęła dziurę.

JANEK-wydarłam się na chłopaka-coś ty zrobił-złapałam się za czoło.

Co wy tam robicie?!-krzykneła mama.

A nic nie przejmuj się-odpowiedziałam mamie.

Janek zapierdole cie,wyglądasz jak byś wpadł do Wisły-jeknełam.

No ale to nie moja wina!-krzyknal chłopak.

Nie drżyj się-przyłożylam mu rękę do ust-chłopak coś mamrotał i po chwili ściągnął mi rękę.

No dobra No-powiedział i założył ręce na klatkę piersiową,wydął usta i udawał obrażonego.

                          ///
Dojechaliśmy już do hodowli,zapukaliśmy do drzwi po chwili otworzyła nam pani w wieku mojej mamy z ogromnym uśmiechem na twarzy.

Wejdźcie-zaćwierkała i odsunęła się z przejścia.

O jejku-pisnełam jak zobaczyłam małe kotki i mojego maluszka.

O jejku-pisnełam jak zobaczyłam małe kotki i mojego maluszka

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Żebyście sobie lepiej wyobrazili )

aaaa jaki słodziak-pisną Janek i wziął kocie na ręce.

                         \\\
Jechaliśmy już autem z kociakiem w transporterze na kolanach Janka.

Ej jak go nazwiesz?-zapytał Janek.

Może Aron,podoba mi się to imie-stwierdziłam.

No nawet ładne ci powiem-powiedział Janek i otworzył transporter po czym wsadził rękę żeby pogłaskać kociaka.

Gdzie mi z tymi łapami-powiedziałam i aktorsko trzepnełam go w rękę i zaczęłam się śmiać.

Wiesz ty co,chamidło-zaśmiał się chłopak.

                          ///
Kiedy wróciliśmy do mojego mieszkania postawiłam transporter z kotkiem na podłodze żeby kotek oswoił się z nowym domkiem,chwile tak na niego popatrzyliśmy aż wkońcu Janek powiedział że musi spadać.

Odprowadzić cie?-zapytalam chłopaka.

Nie trzeba-powiedział chłopak i mnie przytulił,odwzajemniłam uścisk chłopaka i pożegnałam się z nim.

                        ///
Wiadomości

                                          Amelia
                  Ejjjj Agata wiesz co bo

Agata
No co znowu

                                           Amelia
                 Bo ja chyba lubie janka

Agata
No i co?
                                           
                                         Amelia
                Czemu jestes taka nie     
                 Miła co? Ugryzło cie        
                  Coś?

-odczytane-

                       ~~~
Odłożyłam telefon na Polkę i położyłam się spać.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
HEJKA
Nie wiem co wsumie napisać
542
Słowa
LOVE YA❤️

Someone he likes//JannOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz