Obudziłam się około 10 czując zapach naleśników-nie gadaj że Agata umie gotować-pomyślałam. Ruszyłam do kuchni a na mnie czekały naleśniki dżem i Agata.
Jesu Agata dziekuje,jak ty mnie dobrze znasz-powiedziałam i przytuliłam dziewczyne.
///
Wybierałam sobie ciuchy na dzisiejszy dzien i padło na duże szerokie dresy i oversize koszulkę,uczesałam włosy w niedbałego koka i razem z Agata ruszyłyśmy zajęcia na które ledwo się wyrobiłyśmy(mają na 12)
///
Kiedy weszłyśmy już do szkoły szliśmy korytarzem aż dojrzałam Janka odrazu odwróciłam od niego wzrok i wlepiłam go w telefon.Ame coś się stało?-zapytała Agata.
Nie,wszystko jest okej-mruknełam.
Okej nie będę naciskać-powiedziała Agata po czym otworzyła drzwi od klasy.
Usiadłyśmy w jednej ławce,była jeszcze przerwa dlatego przeglądałam instagrama a ona robiła coś na telefonie.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jann_musicPolubienia: 10 628
Random⬜️
Zobacz wszystkie komentarze:388
Jannfp love your randoms◻️
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~-westchnęłam i odłożyłam telefon, po czym zobaczyłam ze mamy łączony wykład z rocznikiem Janka-zajebiście-mruknełam-akurat musiał usiąść za mną.
Wykład aie już zaczął a ja rysowałam po zeszycie, nagle ktoś rzucił mi karteczkę na głowę ściągnęłam ja i przeczytałam.
Amelka porozmawiajmy prosze~Dżan-to była treść karteczki na napis dżan się zaśmiałam ale odpisałam chłopakowi-nie mamy o czym rozmawiać-napisałam i rzuciłam karteczkę do tylu.
Po chwili otrzymałam odpowiedź-15 dziedziniec~dżan
Kuźwa-mruknełam i wróciłam do rysowania po zeszycie.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Była już 14:39 czyli zaraz mam się spotkac z Jankiem ,niby nie musze tam iść ale wiecie co fuck it.
Powoli ruszyłam w stronę dziedzińca,pod jednym z drzew zobaczyłam Janka.Cześć Amelcia-powiedział chłopak.
O czym chcesz pogadać?-mruknęłam.
Ame przepraszam No-powiedział chłopak przygnębiony głosem.
Mhm-mruknęłam prawie bez głośnie.
Masz-chłopak pokazał mi cała siatkę moich ulubionych chrupków keczupowych i mlecznych lubisów.
Właśnie wygrałeś życie-powiedziałam-ale wiedz ze nie jest po między nami tak samo-powiedziałam z aktorskim oburzeniem a potem się zaśmiałam.
Chłopak mnie przytulił a ja odwzajemniłam uścisk.Zajebisty jesteś-powiedziałam kiedy się od siebie odkleiliśmy.
Kto jak nie ja-zaśmiał się Janek.
Netflix and chill po lekcjach?-zapytałam.
Z tobą zawsze-powiedział Janek.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka dzisiaj krótszy rozdział bo straciłam wenę 🥲
358 słów
Love ya!
CZYTASZ
Someone he likes//Jann
Ficção AdolescenteNajpierw idol a potem osoba która jest dla ciebie całym światem ‼️wulgarny język‼️ #2 w gladiator !!!! Kochani dziękuje