Dopiero drugi rok studiów a ja już nie mogę-stwierdziłam
W pośpiechu ubrałam buty nawet nie zawiązując sznurówek, szybko zarzuciłam kurtkę
~~~~~~~~~~~~
Historia dzisiaj była wyjątkowo nudna,dlatego wyciągnęłam telefon z plecaka i dyskretnie zaczęłam go używać,przeglądałam sobie instagrama,głównie profile muzyczne (chyba nie wspomniałam ze Amelia chodzi na studia muzyczne autorka❤️)
Lecz i tak moim ulubionym był „jann_miusic_" . Pomimo tego że uczęszczał na 4 rok tych samych studiów co ja wiem że nie mam u niego szans.Amelia,halo-tymi słowami moja przyjaciółka wyrwała mnie z zamyślenia .
Boże co- burknęłam.
Mówię coś do ciebie-jęknęła Agata bo tak ma na imie.
Dobra to powtórz-powiedziałam i czekałam na reakcje Agaty.
Dobra,mówiłam ze mamy jutro łączony wykład z 4 rocznikiem-czyli z tym twoim crushem jannem .
To nie jest mój crush-próbowałam sobie wmówić-pozatym jest gwiazdą szkoły,nie dosięgam mu do pięt,jest dla mnie nie dostępny-stwierdziłam.
Ajj,szkoda nie spróbować-powiedziała Agata z widocznym uśmiechem na twarzy.
~~~~~~~~~~~~~~
Leżałam na łóżku i rozmyślałam o jutrze,już się stresowałam,tak naprawde nawet nie wiem czym,nie mam szans u tego pięknego bruneta z włosami do ramion,-jest taki słodki i życzliwy-uznałam.
Było już po drugiej dlatego włożyłam słuchawki do uszy puściłam LOOKATME i położyłam sie spać.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hejka kochani,więc pierwszy rozdział już za mną. Mam nadzieje ze wam wie spodoba i dobrze przyjmiecie tą książkę ❤️
LOVE YA😘
232 słowa
CZYTASZ
Someone he likes//Jann
Fiksi RemajaNajpierw idol a potem osoba która jest dla ciebie całym światem ‼️wulgarny język‼️ #2 w gladiator !!!! Kochani dziękuje