Yamanın hatası

3.4K 88 0
                                    

Evet canlar yeni bölümle karşınızdayım   oylar yine eksik ama diğer beni okuyup beğenen arkadaşlarıma haksızlık etmeyeyim diye yeni bölüm yazdım .yine de rica ediyorum en azından bir kaç kelimeyle yorum yapıp oy verirseniz çok sevinirim.

Keyifli okumalar...

Yaman ağanın gözünü kıskançlık bürümüştü. Ne olursa olsun o benim karım diyordu içinden. Kendisinin olana başkası dokunamazdı.

Yağmur yamanın sarılmasını bırak koluna dokunmasına bile tahammülü yokken başka bir adama sarılmıştı. Bu yaman ağanın hem kaldırabileceği bir şey değildi hem de kıskançlık etmesine sebep olmuştu.

Yağmur korkudan kapıyı açmaya çalışsa da Yaman yapacaklarından emin görünüyordu. Onu artık karısı yapmalıydı. Sadece kendisine ait olduğunu Yağmurun bilmesi gerekiyordu.

Yaman yağmurun üzerine gelirken yağmur çaresizce sırtını kapıya yaslamış bekliyordu. Hiç olmasını istemediği bir olay birazdan gerçekleşecekti.

Yamanın gözlerinde ki öfke ve şehveti yağmur gördükçe korkusu katlanıyordu. İçinden bu kadar kışkırtmasaydım keşke dedi ama nafileydı. Yalvarışları işe yaramıyordu.

Yaman yağmurun yanına gelip ellerinden tuttu. Yağmur ne kadar çabalasa da ellerinden kurtulamıyordu.

Yaman yağmuru bir anda kucağına alınca yağmur ufak çaplı bir çığlık  atsa da bağırmaya yalvarmaya devam etti.

Yaman yağmuru yatağın üzerine yatırıp bir çırpıda üzerine çıktı. Bütün ağırlığını yağmurun bedeninin üzerine vermişti, yağmur kaçsın istemiyordu 

Zaten yagmur da yamanın gövdesini kaldırabilecek kadar bir cüsseye sahip değildi. Altında çırpınmak ve ağlamaktan başka bir şey yapamıyordu.

Yaman ağa yağmurun ellerini tutup başının üzerinde birleştirip yağmurun dudağını kendi dudaklarına hapsetti. Yağmur yüzünü çevirmeye çalışsa da bir eliyle çenesinden tutup çevirmesini önledi.

Yağmur öpüşmemek adına dudaklarını birbirine bastırınca yaman ağa hırsla bağırdı.

-dudaklarını aç

+hayır ben istemiyorum lütfen yapma  lütfen beni öldür ama bana bunu yapma

-ne demek beni öldür yağmur sen benim nikahlı karımsın . Karı kocalar böyle şeyler yapar miniğim ve sende yapmaya alışmalısın. Bana ait olduğunu bilmen gerekiyor dedi.

Tekrardan yağmurun dudaklarına kapanırken öpüşü ne sertti ne de yumuşak denebilirdi. Aceleci bir hali vardı. Yağmur dudaklarını birbirine bastırdıkça sinirlenmiş ve yanağını ısırmıştı. Yağmurun acıdan ağzından   çığlık koptu.

Yaman hiç oralı değildi. Bunu yağmur istemişti. Eğer öpüşmek istemiyorsa yamanda başka şeyler yapardı.

Elini yağmurun çenesinden çekip yağmurun tişörtünün altına soktu. Elleri yağmurun göğsünü bulduğunda yağmurun bedeni bir yay gibi gerilmişti.

Kalb-i korkudan yerinden fırlayacak gibi atıyordu. Ağlamaları hıçkırıklara dönüşmüştü artık. Gözleri kan çanağına dönmüştü. Ama kurtulamıyordu çaresizlikten nefret ediyordu.

Bedeli Berdel(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin