Final...+18

5.2K 77 42
                                    

Final bölümüne yakışır bir uzunlukta olsun istedim o yüzden bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın.

Yanı yamanla yağmurun mutlu olmasını isteyenler için ufak bir +18 bölüm var. Bir seferlik mutlu olsunlar istedim. Okuyup da rahatsız olan okuyucularımdan şimdiden özür diliyorum.

Son kez oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın arkadaşlar..

Belki başka bir kitapta yeniden.....

------------------

İhalede mehmetin bozguna uğraması hem yamanı hemde kadir ağayı çok sevindirmişti.

Yaman kendi sevincini anlıyordu ama babasının bu sevincine anlam veremiyordu. Yıllarca onları batırmaması için oğluna tenkınlerde bulunmustu. Şimdi ise kendi elleriyle şirvanları batırıyordu.

Yaman babasına bunu sormak için ihalenin yapıldığı otelden çıktıklarında babasının kolundan tutup durdurdu.

-baba hayırdır normalde şirvanlarla ben uğraşırdım sen beni durdururdun. Şimdi ne oldu da kendi ellerinle batırdın onları?

Kadir ağanın keyfine diyecek yoktu. O yüzden gülerek oğluna baktı. Gelinine söz vermemiş olsa oğluna söyleyıverecektı. Ama sözünü çiğnememeliydi.

-bir şey yok oğul bu aralar sivrisinek gibi etrafimizda fazla vızırdıyordu. Bende sivrisinek hiç sevmem biliyon mu kulağımın dibinde vız vız.. O yüzden yoksa başka bir sebep yok.

Yaman anladım der gibi kafasını sallasa da inanmamıştı. Yıllardır mehmet etmediğini bırakmamış yine de sesini çıkarmamış adaletle ihalelere girip almıştı. Şimdi ne olduda bı değişti aklı almıyordu. Yine de sorgulasa da babasının söylemeyeceğini bildiğinden irdelememeye karar verdi.

İkisi birlikte arabalarına binip konağa gittiler bu mutlu haberi evdekilere de vermelilerdi.

Jadir bey sabah geliniyle konuşmuş onu batırmak için ilk hamlesini bugün yapacağını söylemişti . Sabahtan beri durduğu yerde duramıyor bir o yana bir bu yana gidip duruyordu. Bu hamle yamangili de batırabilirdi.

Yağmurun yüreğine bir kor gelip saplanmıştı sırf onun yüzünden bu insanlara bir şey olmasını istemiyordu.

Sabah belli gezinen yağmur açılan kapıyla birlikte olduğu yere çivilenip kalmıştı. Gelenlerin kim olduğuna bakmak için basını çevirdiğinde yüzleri gülerek gelen iki adamı görmesiyle yağmurun da yüzü aydınlanmıştı.

Hızlı adımlarla kadir ağanın yanına vardı.

-baba ne oldu dedi.

İlk defa kadir ağaya baba demişti. Kadir ağa gelininin ona böyle seslenmesiyle sevinci ikiye katlanmıştı.

Yaman ise yağmurun baba diye hitap ettiğini duyunca olduğu yerde kalmış yüzünde ki gülümseme donmustu. Doğru duyup duymadığını anlamak için bir yağmura bir de babasına bakıyordu. Babasının yüzünde ki şaşkınlık ve sevinci görünce kendisinin de yüzü aydınlandı. Karısı artık annesini de babasını da kabul etmişti. Bir kendini kabul etmemişti.

Bedeli Berdel(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin