Rebeka
-Na és lányok, hogy telt a napotok? Kipróbáltatok mindent? – kérdezi az apám vacsoránál.
-Azon kívül, hogy két srác belénk kötött, jó napunk volt szerintem – mondom miközben a steaket tömtem magamba.
-Belétek kötöttek? De hát miért? – kérdezte ártatlanul Linda.
-Nem tetszett nekik, hogy nemet mondtunk – egyszerűsítette le Niki.
-Micsoda? Bántottak titeket? Levágom a kis pöcsüket ha csak egy ujjal is hozzátok értek – ébredt fel apámban az apatigris.
-Nyugi Rebeka elintézte őket – tette Niki kezét a combomra. Mélyen a szemembe nézett én meg az övébe. A kis romcsi pillanatunkat persze megzavarták.
-Behúztál nekik? Ez az én kislányom. Látod nem hiába járattalak küzdősportokra – pacsizott le velem apám. Hát igen nem vagyunk az a tipikus pláza cica mint, mondjuk Niki. Én inkább autókat szerelek apámmal mint, hogy elmenjek shoppingolni. Persze ezek olyan dolgok amiket nem híresztelek, csak Kristóf a legjobb barátom ismeri az igazi énemet.
Kellemesen megvacsoráztunk majd mindenki ment a dolgára. Elakartam menni még futni egyet de jobb ötletem támadt. Akarok egy hivatalos randit Nikivel. Ki is néztem egy csendes kis helyet a tónál. Ott nyugisan tudunk beszélgetni.
-Figyelj, lenne kedved még kirándulgatni egy kicsit? – kérdezem Nikit aki az ágyában fekve telefonozott.
-Te kirándulni akarsz? – nézett rám furán.
-Nem kell szó szerint venni. Van a közelben egy cuki kis tó, gondoltam megnézhetnénk együtt – miért nem tudja simán azt mondani, hogy persze szívesen elmegyek veled.
-Most randira hívsz?
-Nem, csak oda akartalak csalogatni majd belefolytani a vízbe. Igen, randira hívlak. Na mit mondasz? – mintha teljesen lefagyott volna. Nem értem miért reagál így erre, azt hittem egyértelműek a szándékaim.
-Rebeka, azt hittem egyértelmű neked is, hogy ez csak szex semmi több. Jó veled a szex sőt fantasztikus de én még nem állok készen egy kapcsolatra. Még nem – ez most rendesen szíven ütött. Egész nap úgy viselkedett velem mintha együtt lennénk. Vacsora alatt is végig a combomat fogta de ezek szerint csak kellett neki aki rendesen megbassza. Erre voltam jó, hogy kielégítsem a szükségleteit.
-Tudod azt hittem megváltoztál de ugyan olyan önző, beképzelt ribanc vagy mint eddig – ott hagytam a picsába. Velem senki ne szórakozzon. Tudta, hogy mik a szándékaim mégis elhitette velem, hogy velem akar lenni majd csak úgy hoppon hagyott. De ennyi én befejeztem vele.
Niki
-Te komolyan lefeküdtél Rebekával? – üvölti a telefonba Dalma.
-Baszki, halkabban már, az kéne még, hogy anyu meghallja – csitítom le.
-Jó bocsi. De ez nagyon durva. Mégis, hogy a francba történhetett ez?
-Emlékszel a bulira Noelléknél? Tudod mikor Balázs...
-Igen, igen.
-Na utána eléggé kiborultam és Rebeka megvigasztalt és vigyázott rám...
-Úgy, hogy a bugyidban matatott? – hát ez hülye.
-Nem, akkor este csak smároltunk de aztán telibe hánytam szerencsétlent – erre hangosan felnevetett – Jól van na, full részeg voltam – megvártam míg kiröhögi magát majd folytattam.
-Na mindegy talán egy hétre rá átmentem hozzá és megmondtam neki, hogy nem akarok tőle semmit de este találkoztunk egy kocsmában és hát történt ez az – hadartam el gyorsan.
YOU ARE READING
Mostoha Nővérek
RomanceNiki és Rebeka ki nem állhatják egymást már évek óta de egy váratlan fordulat közelebb hozza őket egymáshoz mint valaha.