-Én nagyon sajnálom azt ami a bulin történt. Életem legnagyobb hibája volt az a lány. Tudom az alkohol nem kifogás de nagyon részeg voltam és azt se tudtam már hol voltam. Kérlek bocsáss meg nekem. Te vagy az egyetlen nő az életemben, nekem csak te kellesz. Én téged szeretlek – magyarázta könnyes szemmel.
-Figyelj én sajnálom de már nem tudnék úgy veled lenni mint az előtt. Eljátszottad a bizalmamat – alig bírok a szemébe nézni. Tudom, hogy szeret engem de számomra ez már nem elég.
-Kérlek Niki, bármit megtennék, hogy jóvá tegyem – fogta meg kezem.
-Köztünk már jó ideje problémák vannak Balázs. Nem csak azért nem lehetek veled mert megcsaltál hanem azért meg már nem szeretlek téged úgy. Mindig is szeretni foglak de nem vagyok beléd szerelmes és így nem tudok együtt lenni veled. Sajnálom – felálltam és otthagytam őt.
Sajnálom, hogy összetörőm a szívét de előtte ő is apró darabokra törte az enyémet.
Rebeka
-Tudod elmehetnék meginni valamit – mondta Milán az ágyban ülve félmeztelenül.
-Megegyeztünk, hogy ez csak szex semmi más. Levezetjük a feszültséget aztán mindenki megy amerre lát. De ha neked nem megy ez az egész érzelmek nélkül akkor jobb ha nem találkozgatunk többet – magyarázom miközben az ingemet gombolom be.
-De persze, hogy megy csak gondoltam jól esne egy ital – kezdett el magyarázkodni.
-Mennem kell, majd később beszélünk – hagytam őt ott.
Nem akarok tőle semmit csak kell valaki akivel levezetem a stresszt. Haza kell mennem bepakolni mivel holnap indulunk wellnesezni. Már alig várom. 3 órás autóút Niki mellett, egyszerűen fantasztikus lesz.
-Rebeka, gyere ide légy szíves – szól apa a konyhából.
-Igen?
-Szeretném ha kedves lennél Nikivel. Feltűnt, hogy nem jöttök ki túl jól. Nem tudom mi ennek az oka de szeretném ha megerőltetnéd magad egy kicsit. Ez a hétvége fontos nekem. Nem szeretném ha bármi elrontaná Lilla boldogságát – mintha én generálnám a feszkót. Nem én akadok ki minden kis faszságon hanem Niki. Nem én hagyok ott valakit csak úgy miután megcsókoltam. De persze nagyon jól fogok viselkedni.
-Nem lesz probléma, Nikivel már felnőttek vagyunk. Megtudjuk oldani a problémáinkat – na jó, hazudtam. Egyáltanán nem tudjuk megoldani a problémákat.
A nap hátralévő részében nem csináltam semmit, egészen addig amíg nem csengettek az ajtón. Apa nem volt itthon szóval nekem kellett levánszorognom a lépcsőn, hogy kinyissam.
-Szia – köszönt nekem Niki.
-Te mit keresel itt? – kérdezem kicsit se kedvesen.
-Beszélni szeretnék veled. Bejöhetek? – abból ha mi ketten beszélünk sose sül ki semmi jó.
-Gyere – engedem be egy nagy sóhaj kíséretében. Semmi kedvem nincs ehhez az egészhez.
Leült az egyik bárszékre én meg a pulthoz sétáltam, hogy töltsek valami italt magamnak.
-Kérsz valamit inni? – kérdezem.
-Nem kösz. Figyelj, ami múltkor történt az egy hiba volt. Nem tudom miért csókoltalak meg de nem szabadott volna megtennem. Csak tisztázni akartam veled a dolgokat mielőtt elutazunk – ja eléggé világosan a tudtomra adta a múltkor, hogy ez csak egy hiba volt és stb.
-Ezért nem kellett volna idejönnöd. Vettem az adást múlt éjjel. Nem kell magyarázkodnod. Csak egy csók volt, nincs köztünk semmi – ez egy orbitális hazugság. Igenis van köztünk valami és ezt ő is pontosan tudja.
ESTÁS LEYENDO
Mostoha Nővérek
RomanceNiki és Rebeka ki nem állhatják egymást már évek óta de egy váratlan fordulat közelebb hozza őket egymáshoz mint valaha.