🗼Paris🇫🇷

5 3 1
                                    

-Havaalanına geldikten sonra hepsi odalarına yerleşmişlerdi. Odalarının manzarası olarak eyfel kulesi gözüküyordu. Cem ile Mert yine geldikleri gibi yatağa yattıkları gibi uyumuşlardı. Burak balkona çıktı ve kendi kendine konuşmaya başladı.

BURAK:Aşk hakkında konuşalım biraz. Bence Aşk bi anda olan bişey değil Aşk bi insanı her şeyiyle en ince ve küçük ayrıntısına kadar bilmek. Aşık olduğun kişiyi el üstünde tutmak,tüm zamanını ona ayırmak. İlk görüşte aşk'a çok inanmıyorum hani belki bi çekim olabilir tamam ama bu zamanla aşka dönüşebilir. Çünkü birini tam tanımadan Aşık olduğunu zannetmek Aşk değil o kişiyi elde etme isteğiyle olan bi duygu. Birini severseniz,Aşık olursanız yüzündeki çilleri,gözlerinin parıltılarını,gülerken olan gamzelerine dikkat ederseniz ve o kişinin kişiliğini,hobilerini,neleri yapmaktan hoşlandığını veya hoşlanmadığını bilirsiniz. Ve onun hassas olduğu konularda dikkat edersiniz. Mesela karşımdaki kişinin sevmediği bişey var ve ben buna dikkat ederim. Aşk aynı zamanda karşılıklı olmazsada yıpratır. Zaten eğer gerçekten seviyorsan onu beklersin,onun sevmedigi şeyleri onun için yaparsın ve katlanırsın.
Cem'i tanıdığımdan beri aşk tanımını daha kolay yapabildiğimi farkettim. Eğer bişeyi tanıyıp bilirseniz onu daha kolay anlatırsınız. Mert sudem hakkında bahsederken gözleri resmen elmas gibi parıldıyo ve saatine nabzının arttığına dair bildirim geliyo. Hem çok komik hem de çok güzel Bi durum. Neyse ya sabah sabah ne kurdum kafam da.
Ne kadar düşünmesem ve umursamasamda bazen bi göz geçirmem lazım bu konulara.

-Burak içeriye girdikten sonra duşa girip çıktı. Cem o sırada hala uyuyodu. Burak parfümünden boynuna,bileklerine vee vücudunun etrafına sıklıkta sonra oda da ki kahveden yaptı. Ve içerken cem uyandı.

CEM:Günaydın sevgilim yine erken kalkmışsın.

BURAK:Evet okyanusum biliyorsun alışkanlık. Hadi yüzünü yıka gel sana da kahve yapayım.

CEM:Tamam sevgilim.

-Cem burağın parfümünün kokusuna bayılıyodu. Bu yüzden burağa sürekli sarılası ve öpesi geliyodu. Yüzünü yıkayıp geldikten sonra burağın boynuna bir kaç tane öpücük kondurdu.
Bu burağın çok hoşuna gidiyodu. Bu yüzden sırıtarak cemin daha fazla öpmesine izin verdi. Daha sonra Mert cem ve burağın odasına geldi şampanya ve kokteyl sipariş ettiler. Balkonda otururlarken sudem merti görüntülü aradı.

SUDEM:Naptınız aşkım gittiniz mi ? Birdaha yazmayınca merak ettim.

MERT:Özür dilerim bebeğim otele geldiğim gibi uyumuşum.

SUDEM:Özür dilemeye gerek yok anlıyorum sevgilim. Ee nasılsın ? Paris nasıl ?

MERT:İyiyim güzelim sen ?Parisi daha tam gezmedik ama eyfel kulesi çok güzel görünüyo güzelim keşke senle gelseydik.

SUDEM:İnşallah bi gün sevgilim.

CEM:Bak bak bizden memnun değilsin yani he. Yani kusura bakma yenge ondan değil ana sürekli senin adını söyleyip duruyo.

SUDEM:Bende iyiyim sevgilim. Gezersiniz ya daha yeni geldiniz sayılır. Hahahahaha biliyorum cem merak etme. Siz nasılsınız cem ve burak ? Nasıl gidiyor ilişkiniz?

CEM:İyiyiz yenge. Sende iyisin duyduk o yüzden sormuyorum Hahahaha.

BURAK:İyiyiz sudem aramız da gayet iyi.

SUDEM:Haahahahaa cem çok komiksin. İyi bari Allah bozmasın.

BURAK:Amin aminn bin kere amin.

MERT:Dimi dimi.

SUDEM:Hadi ben kapatıyorum yemek yiycem kendinize iyi bakın. Aşkım bana manzaranın fotoğrafını atarsın.

MERT:Tamam bebeğim afiyet olsun. Sende kendine iyi bak.

CEM:Afied yenge. Görüşürüz.

BURAK:Afiyet olsun. Sende kendine iyi bak.

MERT:Atıyım şuranın fotoğrafını kenara gelin de çekiyim.

CEM:Ay sırf bi fotoğraf için bizi yerimizden kaldırıyo ya.

BURAK:Tamam okyanusum bişey olmaz otururuz şimdi.

MERT:Yani iki dakika ayakta dursan ölürsün sanki kanka.

CEM:Ya hadi çene çalmada çek.

MERT:Baya iyi çıktı yalnız he

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

MERT:Baya iyi çıktı yalnız he.

BURAK:Helal helal.

CEM:Olcak senden he.

BURAK:Yarın napalım ya ?

CEM:Bence otelde kalalım akşama kadar akşam çıkarız dışarı. Dinlenelim biraz.

MERT:Bencede öyle yapalım. Odalara güzelce yerleşelim ve kendimize gelelim.

BURAK:Valla bana uyar. O değilde gezdik hava hoş ta sınav var biliyonuz dimi ?

CEM:Biliyoruz sevgilim ama takma biz hallederiz.

MERT:Bence de ya derslerimiz gayet iyi zaten.

BURAK:Hadi inşallah.

-İçeceklerini içtikten sonra Mert kendi odasına gitti. Cemle burakta yattılar.

CEM:Kokuna bayılıyorum sevgilim her saniye seni koklayasım geliyo. Hani tamam parfümde güzel kokuyo ama senin kokunla birleşince daha inanılmaz oluyo.

BURAK:Hahaha teşekkür ederim okyanusum. Ben de senin kokunu çok seviyorum okyanus gibi kokuyorsun.

CEM:Teşekkür ederim sevgilimmm.

BURAK:Ne demekk okyanusumm.

-Burak cemi bi kez Dudağından öptükten sonra dayanamayıp bi kaç kere daha öpünce sevişmeye başladılar. Burak cemi altına alarak onu öpmeye devam etti. Bu sırada Mert odasına gitti ve duşa girip çıktıktan sonra yatıp uyudu. Cemle Burak öpüstükten sonra cem yine burağın gögsünde yatarken ;

CEM:Daha fazlasını isterdim.

BURAK:Sen iste yeter ki. Ama yarın s öz tamammı okyanusum çok yorgunum.

CEM:Tamam sevgilim sorun değil.

-Cem aslında gerçekten yapmak istiyodu. Sadece eğer çok itiraz ederse burağın kızmasın dan korktuğu için sesini çıkarmadı. Kendisi de burakta yorugundu. Bunu da biliyodu tabii. Burak uyuduktan sonra cem kafasını yukarıya doğru kaldırıp burağın adem elması kemiğinden öptü. Ve kendiside uyudu.




Yaşıyoruz İşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin