-Sudem cem ve burağa "Geçmiş olsun. Kendine dikkat et💙🤍" diye yazıp mesaj attı. İkiside "teşekkür ederim🤍💙" diye geri döndüler. Sabah otelde kahvaltı yaptıktan sonra "Londra Bilim Müzesi" ne gittiler. Orayı gezdikten sonra bi kafede oturup bişeyler içerken;
BURAK:Bence bugün Gezmek istediğimiz yerlerin hepsini gezelim yarın da alışveriş yapalım ve parise gidelim ne dersiniz ? İngiltere'yle Fransa yakın zaten uçuş o kadar fazla sürmez. Uçakla bi saat falan sürüyo.
CEM:Çok iyi olur sevgilim. Uçak biletlerini alalım bence bugünden.
MERT:Ayy çok iyi olurr yaşa be Burak.
BURAK:Ben biletleri aldım zaten sizin kabul edeceğinizi biliyordum.
MERT:Ya ben istemeseydim yani uçak biletleri boşa mı gidecekti ?
BURAK:Mert Paris in en çok merak ettiğin şehir olduğunu biliyoruz bu yüzden öyle bişey düşünmedim. Cem zaten çok istiyodu.
MERT:Helal valla. Kanka gibi kanka.
BURAK:Tabi olm. Hadi içecekleriniz bittiyse merak ettiğimiz yerleri gezmeye devam edelim.
CEM:Mert bitirirse inşallah gidicez.
MERT:Tamam tamam bitti.
-Merak ettikleri her yere gittiler ve fotoğraf çektiler. Akşam yemeği yedikten sonra;
CEM:İçmeye gidelim mi ya ? Buraya kadar gelmişiz içmeden olmaz.
MERT:Of kesinlikle evet.
BURAK:Saçmalamayın başka ülkedeyiz eğer hepimiz sarhoş olursak nolucak ?
MERT:Ya bişey olmaz nolucak az içeriz sarhoş olmayız.
CEM:Evet sevgilim çok azcık.
BURAK:Birincisi ilk seferde aynı şeyleri dediniz ve öyle olmadı. İkincisi sarhoş olunca insanlarla Türkçe konuşursanız yanlış anlaşılma olabilir ve üçüncüsü biz sürekli içen insanlar değiliz çabuk sarhoş olabiliriz.
CEM:Bak çok haklısın sevgilim ama lütfenn. Vallahi bişey olmuycak. Sarhoş olucak kadar içmeyiz bile.
MERT:Evet kanka ya bu sefer bi şey olmuycak söz.
BURAK:Hey Allahım sabır. Peki tamam. Ama ben ne dersem o.
CEM:Tamam sevgilim sen ne dersen o.
MERT:Tamamm kanka ne uzattın ya.
BURAK:Mert kaşınma koçum. Hadi yürüyün hadi.
-İlk gördükleri bar'a girdiler. Cemle mert tabiiki se verdikleri sözleri tutmadılar ve sarhoş olana kadar içtiler Burak sadece alkollü kokteyl içti ve o sarhoş değildi. Cemle mert sarhoş olunca kalabalığa karışıp dans etmeye başladılar. Burak cemin anksiyete krizinden korktuğu için onun peşinden gitti. Cem hiç endişesi yok gibi dans ediyodu. Bu durum burağın bi yandan hoşuna gitmişti aslında mert bi masaya geçip uyuklamaya başladı cemle Burak yanına gittiler. Cem yürümekte zorlanmaya başlayınca Burak cemin koluna girdi ve birlikte mertin oturduğu masaya gittiler.
BURAK:İkinizide bi daha güveneni siksinler. Ben niye size uydum ki. Dua edin biriniz sevgilim diğerinizde kankam .
MERT:Sen ne anlatıyon be abla gözünü seveyim be abi.
CEM:Sanki kafam da bir sürü insan var hepsi aynı anda zıplıyolar.
BURAK:Allahım sabır ver. Hadi gidelim artık yeter bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşıyoruz İşte
CasualeCem ve burağın gay olduğu ve yakın arkadaşları mertle birlikte geçirdiği zamanlar. Umarım beğenirsinizzz💗🤍🩷