Üvey anne

13 4 3
                                    

-Mert'in babası Berk suzun zamandır bi kadınla flörtleşiyordu. Mert'in hala annesini unutamamış olması onu rahatsız ediyordu. En sonunda bunu bu sabah söylemeye karar verdi.

MERT'İN BABASI:Mert seninle bişey konuşmamız lazım oğlum.

MERT:Konuşalım baba konu ne ?

MERT'İN BABASI:Uzun zamandır konuştuğum bir kadın var çok tatlı,şefkatli ve saygılı ayrıca çok güzel.

MERT:Baba annemden sonra nasıl böyle bişey yapabilirsin hani onu seviyordun ve özlüyordun.

MERT'İN BABASI:Bakalım oğlum anneni özlüyorum ama artık onu unutmak istiyorum acısı kalbimde devam ediyor en azından bir süre için unutmak istiyorum.

MERT:Baba bir süre için bi kadınla öylesine çıkamazsın ayrıca sırf annemi unutmak içinde öylesine bi kadınla çıkman hiç doğru değil.

MERT'İN BABASI:Evet haklısın tabiiki
Ama biliyorsun 18 yıldır yalnızım ister istemez bi sevgiye ihtiyacım var.

MERT:Baba böyle yapamazsın ya annemden vazgeçmen lazım ya da o kadından.

MERT'İN BABASI:Evet oğlum haklısın bu konuyu düşüncem.

-Mertle babası konuştuktan sonra Mert hafta sonu cem ve burakla Kahve içmeye gitmeye karar verdiler.

CEM:Starbucks a mi gitsek ya?kahve için hem orda çok yakışıklı çocuklar var.

BURAK:Saçmalama bi kahveye 100 lira veremeyiz. Ayrıca gaymisin sen ?

CEM:Değilim ama olabirimde bi sorun mu var ?

BURAK:Gay değilsin sorun yok o yüzden.

MERT:Burak olsa bile bu seni ilgilendirmez ayrıca her türlü arkadaşımız.

CEM:Yürü be Mert !

BURAK:Aman bişey demedim ya.

CEM:Aynen tabi.

-Konuşmaları bittikten sonra kahve dükkanına gittiler ve en sevdikleri kahveyi aldılar.

MERT:Ben soğuk americano alabilirmiyim ?

KAFEDE ÇALIŞAN KİŞİ:Tabii ki 50 lira.

MERT:Buyurun.

CEM:Bende oreolu milkshake lütfen.

BURAK:Bende aynısından lütfen.

KAFEDE ÇALIŞAN KİŞİ:Tabiki sizin de toplam 100 lira.

BURAK:Buyurun 100 lira.

CEM:Zahmet etmeseydin sağol.(Tripli bi şekilde söyler.)

-Masaya otururlar.

MERT:Onu bunu bırakında babam bugün bana bir kadınla uzun zamandır flörtlestiğini söyledi.

CEM:Hani anneni unutamiyordu.

BURAK:Evet anneni özlediğini de söylemişti.

MERT:Anlamıyorum madem annemi özlüyor neden başka bir kadınla flörtleşiyor ?

CEM:Evet birine sadık kalmalı.

BURAK:Ona da hak vermeliyiz o oadar yıldır yalnız.

MERT:Dediğim gibi birine sadık kalmalı.

BURAK: Çok haklısın.

CEM:Evet.

-Konuşmaları bitince Evlerine geçerler.
Mert hala babasına hak vermiyordu ve ona kırgındı.

Yaşıyoruz İşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin