Final

9 3 0
                                    

-Aradan 9 ay geçmişti ikizler doğmuştu. Doğumun olduğu gece sudemin suyu gelince Mert eşyalarıda alıp hemen sudemi arabaya taşıdı ve ilk önce burağı aradı ve haber verdi. Burak cemi uyandırdiktan sonra hastaneye geçtiler. Doktor hemen sudemi doğuma aldı Mert sudemi alnından öperek doktorlara emanet etti. Cemle Burak geldiğinde merti heyecandan yerinde duramazken gördüler,

BURAK:Kanka aldılar mı sudemi ?

MERT:Ya aldılar aldılar. Ya bişey olmaz dimi ? Oğlumla kızım sağlıklı bi şekilde doğarlar dimi ?

CEM:Yok kanka bişey olduğu yok doktorlar hallederler sen sakin ol yeterki. Bak sudemin sana ihtiyacı olucak sakin bayılırım falan deme he.

BURAK:Evet Mert sakin kanka. Bak yapmadığın şey değil senin.

-Mert içeriden sudemin bağırışlarını duyunca kendini tutamayıp heyecandan bayıldı.

CEM:Ya embesil,otistik ve spastik uyardık bide ya.

BURAK:Hey Allahım ya. Şöyle oturtalımda ben kolonya bulup gelim.

CEM:Sevgilim hemşire mi çağırsaydık?

BURAK:Yok bişey olmaz ona kolonya ayıltır şimdi onu.

-Burak kolonya getirip merti kendine getirdi.

MERT:Noldu doğdumu benim çocuklarım he ?

CEM:(Kafasına vurarak) A salak biz seni uyarmadık mı he ?

MERT:Ne kızıyorsun ya  elimde olan bişey sanki.

BURAK:Kız içeride can çekişiyor bizde burda seni ayıltıcaz diye uğraşıyoruz.

CEM:Neyse ben sudemin ailesini ve Berk abiyi arıyım bu salak akıl edememiştir şimdi.

MERT:İyi düşündün cem he.

CEM:Sevgilim git kahve al şuna yoksa ayılmıycak bu. Sarhoşken bu kadar değildi ya. Embesil.

-Sudemin ailesi ve Berk geldikten yarım saat sonra ikizler doğdular. Odaya çıktıklarında Mert ilk gidip sudemi kontrol etti ve alnından öpüp nasıl olduğunu sordu. Sonrada ikizlere baktı. İkiside o kadar masum ve saflardı ki. Onlara baktıkça bakası geliyodu.  Cemle Burak sudemi tebrik edip geçmiş olsun dilediler ve sudem için çiçek sipariş ettiler. Cem ikisininde merte benzediğini iddia etsede Burak tam tersini sudeme benzediğini iddia ediyodu. Sudem ikizlerini kucağına aldığında o kadar huzurlu ve mutluluk dolu hissediyoduki bu hissin hiç bitmemesini istedi. Burakla cem daha fazla rahatsız etmemek için gitmeye karar verdiler zaten sudemin ailesiyle mertin babası orda olucaktı. Daha fazla kalabalık etmek istemediler cem ikizlerin fotoğraflarını çektikten sonra Evlerine gittiler.

 Daha fazla kalabalık etmek istemediler cem ikizlerin fotoğraflarını çektikten sonra Evlerine gittiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

CEM:Ya sevgilim şunların tiplerine bak ya yiycem he.

BURAK:Evet ya. Allah neler yaratıyo. Burunlara bak minnacık.

CEM:Bir an önce büyüsünlerde gecelere akalım ya.

BURAK:Oo onlar büyüyünce bakalım bize nolucak.

CEM:Valla bi ayağım çukurda olsa yine gecelere akarım.

BURAK:Ondan şüphem yok zaten okyanusum. Bakalım adları ne olucak ?

CEM:Çok anlamlı adları olur kesin. Mertle sudeme güveniyorum.

BURAK:Kesinn. He okyanusum şu davayı halledince bi kafa dinlemeyi düşünüyorum eğer sende işlerini aynı zamanda halledebilirsen Noel yani christmas zamanında Londra ya gidebiliriz belki hm ?

CEM:Bende sana aynı şeyi söylüycektim Sevgilim. Çok mantıklı. Baya çabalamam lazım ama halledicem merak etme.

BURAK:Kendini zorlama bitanem. Bana zaman farketmez. Senin için zaman bile yaratabilirim.

CEM:Biliyorum sevgilim. Merak etme cidden halledicem.

BURAK:Tamam okyanusum. Hadi uyuyalım sabah yine gideriz hastaneye.

CEM:Tamam sevgilim.

-Mertle sudem isim hakkında konuşmuslardı 3 seçenekleri vardı.

MERT:Güzelim bence toprak ve yaprak olsun benim en hoşuma gidenlerden biri bu.

SUDEM:Derya ve deniz de çok güzel ya.

MERT:İkiside çok iyi ailerimiz zaten hepsi güzel diyolar biz en iyisi Burak ve ceme soralım.

-Cemle Burak gelince seçenekleri sundular,

CEM:Bunlar ne be böyle Mertten beklerdim de yenge bu isimler ne böyle.

BURAK:Evet bende beğenmedim. Bence ayaz ve ayla çok güzel isimler.

CEM:Kesinlikle katılıyorum.

SUDEM:Kesinlikle bunları koyalım ad olarak bunlar daha çok hoşuma gitti.

MERT:Helal lan size. Bende çok beğendim.

-Hastaneden çıkış yaptıktan sonra eve geçtiler ve bebeklerin isimlerini koydular. Odalari ve kıyafetleri dahil olmak üzere herşeyleri hazırdı.

-Mert ikizlerini böyle görünce fotoğraflarını çekmeden duramadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


-Mert ikizlerini böyle görünce fotoğraflarını çekmeden duramadı. Mert artık ikizlerini kucağına alabildiği için ve sudemin iyi olduğunu gördüğü için rahat rahat sevinebiliyodu. Cemle Burak ikizleri çokça sevdiler. Sudem sonunda çocuklarını kucağına aldığı  için ondan mutlusu yoktu. Kısacası artık herkes mutluydu.

Sonunda final yapabildimmmmmmmm🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳 umarım beğenmişsinizdir(çok fazla okuyucum yok çaktırmayın)

Yaşıyoruz İşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin