Red light

10 3 2
                                    

-Burak kalkıp kahvaltı hazırlardı cemin teyzesi herşeyi ayarlamıştı. Evde içki bile vardı. Hatta banyonun çekmecisinde prezervatif bulmuştu. Açıkçası buna hem şaşırmıştı hem de sevinmişti kendiside alacaktı ama gerek kalmamıştı. Kahvaltıyı hazırlayıp cemle merti uyandırdı. Kahvaltı yaparken cem komik anılarını anlattı ikiside güldüler.  Sonrada mayolarını giyip havuza girdiler. Havuzda yarış yaptılar ve körebe oynadılar. Daha sonrada şehiri gezmeye gittiler. Alışveriş yaptılar birbirlerine,hediye aldılar ve içecek içtiler.  Mert sudemi ne kadar sevdiği hakkında tam yarım saat konuştu. Cem onu geçiştirdi. Ama burak onu güzelce dinledi. Akşamda Avm ye uğrayıp dolaştılar ve akşam yemeğini orda yediler. Daha sonrada taksiyle eve geri döndüler. Burak hepsi için puding yaptı. Daha sonra okey oynadılar. Okey den sonra da unoya geçtiler. Saat gece 2 olmuştu. Mert uykusu geldiği için iyi geceler diyip odasına yatmaya gitti. Cemle de Burak odalarına çıktılar. Cem burağa ben duşa giriyorum diyip duşa girdi. Burak cemin duştan çıkmasını bekledi. Cem havlusunu sadece beline sarmıştı bu yüzden karın kaslarını görmek burağın çok hoşuna gitmişti bu yüzden cemi sürdüğünü görünce Cem yatakta burağın üstüne doğru eğildi. Burak cemi altına alarak "daha fazla kendimi tutamiycam" dedi. Ve direk cemin dudaklarına yapıştı. Cem bi elini burağın beline diğer elinide yanağına koydu.  Burak cemin alt dudağını ıssırdı. Daha sonra cemin dili burağın dudaklarını yaladı. Sonra Burak cemin boynundan öperek göğsüne kadar indi Cem o sırada "ahh" diye inliyodu. Bu durum burağın hoşuna gidiyordu. Cem burağın tişörtünü üstünden çıkarttı. Hemen ardından burakta şortunu çıkardı. Cem burağa kötü bi şekilde sırıtırken Burak cemin havlusunu belinden alıp cemin karnında elini gezdirip sonra cemi kolayca yüz üstü döndürdü ve sırtından beline kadar öptü. Ve yavaşça cemin içine girdi.  Ve Cem bağırarak inledi. Burak zevkle devam etti. Bunu o kadar zamandır bekliyodu ki sonunda olduğu için çok mutlu hissediyodu. Cem de bu durumdan gayet zevk alıyodu. Sonra cem burağı altına alarak devamını getirdi Burak " okyanusum acıyo yavaş"  diyince cem zevkle devam etti.  Burak inlemeye devam etti cem burağın inlemesinden hoşlandığı için onu sikmeye devam etti. Sonrada ikiside pes edip birlikte evdeki jakuziye girdiler. Ve orda sevişmeye devam ettiler. Sonrasında jakuziden çıkıp duşa girdiler. Ve birbirlerine sarılarak uyudular. Mert o sırada hiç bişeyden habersiz uyuyodu. Bu biraz komikti hatta biraz değil baya komikti.

CEM:Bidaha istiyorum sevgilim karın kaslarını saydım biliyomusun baklava gibi baklava 6 tane var. Normalde olduğundan yatakta daha sexysin.

BURAK:Bende seninkileri saydım 8 tane. Ve bidaha yapacağımıza eminim. Aah biliyorum okyanusum çok teşekkür ederim.

CEM:Çok güzel kokuyorsun sevgilim.

BURAK:Hahaha banyodan yeni çıktım çünkü.

CEM:Hayır Normalde de öyle o kadar güzel kokuyorsun ki seni kokladıkça koklayasım geliyo.

BURAK:(cemin boynunu öperek) sende öylesin okyanusum. Çok ferah bi kokun var.

CEM:Biliyorum sevgilim.

-Burak cemin saçını oynarken cem uyuya kalır ve burak onu alnından öpüp oda uyur.




OY VERİRSENİZ ÇOK SEVİNİRİM TEŞEKKÜR EDERİMMMM I LOVE YOUU 🩷🌷💗😽💞

Yaşıyoruz İşteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin