-Cem sabah 5 gibi uyandı. Otel odasındaki balkona çıktı ve düşünmeye başladı. Güneş daha yeni doğuyodu.
CEM:Burağa sahip olduğum için çok şanslıyım. İyki var. Kanser olduğum zamanlara dair bile güzel anılarım var hepsi o ve mertin sayesinde bazen onları hakedicek ne yaptım diye düşünüyorum. Bunu cidden çok düşünüyorum. İyki varlar. Cidden bu şehrin manzarası o kadar güzel ki tüm hayatımı sorgulayabilirim şakasız hem de. (Burağa bakarak) bi insan uyurken nasıl bu kadar büyüleyici gözükebilir ki ? İçim huzur doluyo. Onu uyurken izlemek çok güzel.
-Cem burağın yanına yatıp onun saçlarını okşarken Burak uyandı. Uykusu hafif olduğundan dolayı hemen uyanmıştı. Tebessüm ederek.
BURAK:Noldu okyanusum ?. Neden uyanıksın bu saatte ? (Akıllı saatine bakarak)
CEM:Bilmiyorum sevgilim. Birden uyandım. Güneş çok güzel görünüyor.
BURAK:Evet. Sahile gidip fotoğraf çekinellimmi ?
CEM:Aa olur gidelim tabii ki.
BURAK:Merti uyandıralım mı ?
CEM:Uyandırsak bile uyanmaz o geri uyur. O yüzden gerek yok. Ayrıca sadece ikimiz olalım istiyorum.
BURAK:Tamam okyanusum.
-Üstlerine sweatshirt giydikten sonra altlarında pijamalarla çıktılar. Giderken fırın gördükleri için bişeyler aldılar. Kumlara oturup aldıkları şeyleri yediler. Sonrada cem burağın omzuna başını rahatça koydu. Burak cemden uzun olduğu için problem olmamıştı. Bi süre öyle durdular.
BURAK:Okyanusum iyisin dimi ?
CEM:Evet sevgilim merak etme iyiyim.
BURAK:Bak eğer bişey varsa ya da olursa hiç çekinmeden bana söyle tamam mı ?
CEM:Tamamdır sevgilim. Hadi fotoğrafını çekiyim geçte.
BURAK:Poz vermeyi Bilmiyorum biliyorsun ki.
CEM:Bişey olmaz hadii.
BURAK:Tamamm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşıyoruz İşte
De TodoCem ve burağın gay olduğu ve yakın arkadaşları mertle birlikte geçirdiği zamanlar. Umarım beğenirsinizzz💗🤍🩷